Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av de hersens kattene som flyr rundt i nabolaget har tissa i vogna mi!! Ville du tatt med babyen på bussen i bælesele eller må de være i vogna i tilfelle kræsj og sånn? må avgårde for å se på ny vogn og legger ikke babyen min i tiss altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke akuratt så mye tryggere å ha de i vogna.. Jeg hadde tatt han i bæresæle jeg ihvertfall! ;) Huff så dritt med de kattene..

Skrevet

Har hatt med lillegutt på bussen i bæresele flere ganger jeg iallfall...:) Så det går nok bra!

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

GRRRRR!!!! skjønner deg så jævli godt!!!

Den helvettes nabokatta her og er helt vill etter vogna. jeg klikker snart på den katta!! Hver gang jeg kommer gnir den seg opp mot hjula. Skikkelig irriterende for jeg tør ikke la vogna stå ute på baksiden her for katta vil oppi vogna. Myggnettingen hjelper ikke en dritt. og verandran vår er ikke bygd enda.

Du kan ikke ta med babyen i bilstolen da? :)

Skrevet

Skjønner deg godt, her og finnes noen irriterende nabokatter som elsker vogna. Har latt vogna stå ute uten baby i et par ganger og gjett hvem som har funnet seg et deilig soverede i vogna, jo den hersens katta!!!! Tør ikke la henne sove ute uten netting foran i vogna iallefall!

Men det var jo ikke svar på spørsmålet ditt...... går sikkert greit med bæresele også;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...