Gå til innhold

God erfaring med tran med god smak? (samme som småtroll 1-2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er generelt lite begeistret for ting fra skje, og tran er helt umulig..Men sanasol digger han da..Men så vil jeg helst gi han tran så lurer på om noen har gode erfaringer med tran med god smak? Og hvilken type det i tilfelle er? Finnes jo masse forskjellig..så bl.a en det stod "uten fiskesmak" på..Vil høre om erfaringer her først siden de er så dyre...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en med fruktsmak, den er populær her ;o)

Skrevet

Her måtte jeg kjøre på det kuleste for tiden: sabeltann! Og jada den godeste formo-klanen har produsert en egen sabeltanntran! Den koster selvsagt masse mer enn de vanlige, men......

Så nå spør gutten min selv etter "sabeltann-mat"! Jaja noen prinsipper må man bare bite i seg for god helses skyld : )

Skrevet

Vi gir én teskje med tran(sitronsmak)først, og etterpå én teskje med Sanasol.

Skrevet

Jeg får i 2åringen min litt tran ved å blande sanasol og tran... hehe... funker her vertfall..

Skrevet

Snuppa ville heller aldri ha "rein" tran, men eskimo kids med tutti-frutti smak går ned på høykant. Hun stjeler gjerne hele flaska og gurgler i seg :o)

Den kjøpes på helsekost eller Ultra.

Skrevet

Har aldri fått i datteren min noen som helst form for tran. Men kjøpte den eskimo kids med tutti-frutti for noen dager siden. Den gikk ned når jeg blandet den med sanasol. Nå kan jeg gi den alene også. Er superoverrasket!

Skrevet

Jeg gi "kaslene" Omga for kids. Kjøpt i vanli gdagligvare. Det står på at det ikke anbefales for små barn pga at de kan settes i halsen. Kapslene er helt myke og de smelter å tunga. Har aldri hatt problemer og mine får det fra de er 1.5 år. Går greit det og godt smaker de tydeligvis." åringen får 1 stk r dag og 4 åringen 2 stk. Anbefales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...