Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mann og prøver å forstå min kone.

Føler meg avvist i forhold til sex, klining og generell nærhet.

Hva kan dette skyldes? Jeg våger ikke å prøve meg lenger en gang,av frykt for å bli avvist.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei det har jeg vært ut for selv..hun tok avstand i 5.mnd med kroppskontakt,viste seg til slutt hun hadde en annen,endte med brudd.

men trenger jo ikke være sånn i ditt tilfelle,de er mer sensitive enn oss,vi er vel litt enklere og tar ikke signaler så lett..råd..snakk med dama di,si hva du føler før det går for langt,dra en plass dere er alene uten noen form for forstyrrelse og snakk sammen. god helg kompis.

Skrevet

Yes, samme tekst som hovedinnlegger, bare at jeg er kvinne, han er mann. Baby er 8 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...