Sina-mor...;-) Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 Trodde dette var småtroll 0-1år, men jammen er det mye som ikke har med saken å gjøre her inne. Har vi ikke et skravleforum til slikt noe?? Når jeg trykker på et forum så er det for å se på ting som har med det forumet og gjøre, ikke alt mulig slags skravling.... Er det bare meg som irriterer meg over dette????
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Synes det er helt greit at det dreier seg om litt andre ting og jeg..på skravle er det jo så vanvittig trafikk!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Det gjør ingenting for meg ihvertfall! :-)
Tiddelidu Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Det gjør ikke noe for meg heller. På skravle er det fryktelig travelt, før man vet ordet av det så er innleggene borte.
allergibarn Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 jeg er enig med HI, for å scrolle nedeover og lese overskrifter som "når skal vi stille klokka"... er bare bortkastet tid - og da logger jeg heller bare av igjen. det er vel bare et lite søk på en søkemotor det så finner man jo svaret på det - og så er det liksom 10-15 stykker som svarer... Nei, jeg stemmer for et forum som handler om barna våre - de fra 0-1 år. Så får dere heller bruke skravle til alt annet. Er det så stor trafikk der, så bør vi kanskje be om flere skravlesider da ....? Eller så får folk bli flinkere til å holde seg unna helt uvesentlige innlegg
♥maxen min♥ Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Synes det er helt greit at det er litt forskjellig her bare det ikke blir altfor skravle, men er jo et forum for småtroll1-2, men er vel litt fro mammane til disse småtrollene også, og hva vår hverdag dreier seg om?!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Er bedre at det er "trafikk" enn at de samme innleggene ligger øverst hele tida, mener nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå