Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 tusen takk for all koselige og varme hilsener til oss i den tunge uka som har gått.jeg har lest alt,og fått lagra linkene.så kan vi se på di sammen senere.det varmer at dere har tenkt på oss.men jeg fant også mindre hyggelige ting....vil takke spesielt min aller beste venn her inne.uten henne hadde jeg ikke greid denne uka.du vet hvem du er.glad i deg vennen.
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Kondolerer. Har tenkt masse på dere i den tunge tiden! Vil sende deg en stor klem!!!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Kjære attpåklatt! Nå er jeg jammen tom for ord! Vi tenker SÅ mye på dere! Og ja, hun har vært fantastisk, både ovenfor dere og situasjonen og oss her inne!
Babyfacepsycho Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Vill bare sende dere en varm tanke i denne for dere vanskelige tid. Ønsker dere allt godt. Mvh Marie. --<--@
Bambino&brødrene Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Håper det går bra med dere (så bra som det kan i denne tunge tiden). Har tenkt masse på det triste dere har gått igjennom og spesielt på den unge mamma som måtte oppleve dette marerittet. Jeg gråter fremdeles for den lille gutteengelen deres og den øvrige familien. Ønsker dere alt godt. Sender masse klemmer.
mliz Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Har tenkt masse på dere og tent lys i dag. Vanskelig finne ord, men sender dere varme tanker i denne vonde tiden...
kristin2 Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Kondolerer. Har tenkt mye på dere etter at jeg leste hva som hadde hendt, og jeg sender dere mine aller varmeste tanker nå i denne tunge stunden. Verden er så urettferdig. Stor varm klem fra meg.
Tiddelidu Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Sender dere en varm tanke i denne vanskelige tiden. Har lest innleggene med en vond klump i halsen. Ufattelig vondt at noen må oppleve dette, har ikke ord. God klem fra,
Made in Japan Skrevet 10. mars 2007 #10 Skrevet 10. mars 2007 Hei! Jeg vil bare si kondolerer, jeg har tenkt masse på dere nå, det er grusomt det dere har opplevd. Tenner et lys for den lille engelen deres i dag. Mange varme klemmer.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 10. mars 2007 #11 Skrevet 10. mars 2007 Kjære deg! Har fått med meg den tragiske historien din - og kondolerer så inderlig. Forferdelig skjebne for denne stakkars lille gogutten og hele deres familie! Håper dere finner trøst i hverandre og at sorgen kan bearbeides konstruktivt med tiden - selv om det hele føles helt totalt håpløst nå. Masse varme tanker går til dere i denne stund! God klem fra,
yasmina Skrevet 10. mars 2007 #12 Skrevet 10. mars 2007 Huff, det m¨være det verste følelsen i hele verden og oppleve både å miste noe og se sin egen datter gjennom gå denne fæle smerten. Tenker masse på dere og lys er tent for den lille !
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. mars 2007 #13 Skrevet 10. mars 2007 Huff, vil bare si at jeg tenker på dere! Har gjort det siden jeg hørte om dette :-( Håper det går bra med dere alle! KLEM
Lille søtnos Skrevet 10. mars 2007 #14 Skrevet 10. mars 2007 Tenker på deg og din familie i denne tunge tiden. Ingen familie skulle oppleve å miste et barn. Tenner et lys for dere i kveld.
Hanne og jentungen Skrevet 10. mars 2007 #15 Skrevet 10. mars 2007 jeg har tenkt mye på deg og dine nærmeste. Jeg har nå startet fire forskjellige setninger, men ingen av dem blir riktige. Det er så utrolig urettferdig det som har skjedd.
tæssejenta Skrevet 10. mars 2007 #16 Skrevet 10. mars 2007 Vil bare si kondolerer så masse igjen! Har tenkt mye på dere denne uken! En forferdelig tragedie som har rammet dere.. klem fra
Jerry 82 Skrevet 10. mars 2007 #17 Skrevet 10. mars 2007 Kondolerer så masse, sender varme tanker til dere i den tunge tiden!
Nina & gogutten Skrevet 10. mars 2007 #18 Skrevet 10. mars 2007 kondolerer så mye, tenker på dere. Tårer renner så fort jeg tenker på dette..
selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2007 #19 Skrevet 10. mars 2007 Jeg vil gjerne takke for at du har delt historien deres med oss. Det har vært vondt å lese om tapet og sorgen deres, men samtidig svært rørende. Du er en utrolig sterk mamma, og Englegutten kommer med din hjelp til å være et lys og ikke en skygge i livene deres. Jeg ønsker dere alt godt for tiden framover, og sender alt jeg har av varme tanker deres vei. Det hjelper lite rent konkret, men du skal vite at du har rørt ved hjertene til mange av oss - og Englegutten lever på en måte i oss alle.
Murmeline Skrevet 10. mars 2007 #20 Skrevet 10. mars 2007 Hei attpåklatt, gogutten og resten av familien. Tenker fortsatt masse på dere, vet liksom ikke helt hva jeg skal si, men... Stor klem!
Candy girrrl Skrevet 10. mars 2007 #21 Skrevet 10. mars 2007 Leste inlegget ditt om begravelsen. Synst det var så fint skrevet. Du virker sterk. Takk for at du valgte å dele historien din med dib. Håper at forumet har kunne birdatt til å sortere noen tanker og til å hente litt trøst. Tror det er noen tusen tårer som er felt for den lille gutten din her inne. Han har fått en liten plass i hjertet mitt selv om jeg ikke kjenner dere, akkurat som lille Johanna til Kibimor for over ett år siden.. Ønsker dere alt godt videre. Ta godt vare på hverandre. Klem.
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 10. mars 2007 #22 Skrevet 10. mars 2007 Hei.. Jeg tenker mye på dere, og tenner ett lys for gullet ditt om kvelden.. Takk for at du har delt den tunge tiden med oss.. Trøste klem fra
kleenex Skrevet 10. mars 2007 #23 Skrevet 10. mars 2007 Hei! Har tenkt utrolig mye på dere! Hvet liksom ikke hva jeg skal si, vil bare gi deg en stoor klem
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 10. mars 2007 #24 Skrevet 10. mars 2007 Kondolerer... Mange varme tanker til dere
haater husarbeid Skrevet 10. mars 2007 #25 Skrevet 10. mars 2007 Dere har opplevd noe helt forferdelig og jeg har tenkt på dere hele uka. Håper at dere tar godt vare på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå