mother to be :) Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Flere som så seks fot under i kveld? Har ikke flere tårer igjen jeg...Buhu...
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Nate ble gravlagt..... Vi satt og tørka tårer begge 2 her, snufs.
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Det er den mest fantastiske serien jeg har sett på lenge Jeg gråt og gråt da jeg så nest nest siste episode og siste episode.
mother to be :) Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2007 Jeg elsker også den serien!!! Beste som har gått på tv på år og dag....
Lille pastill Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Jeg synes det verste med gårsdagens episode var hvordan lille Maya (Nates datter) hadde det oppi alt. Stakkars liten...
Anne-B. Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Vi har nettopp sett alle episodene, den siste er en sånn utrolig sterk tankevekker.. Og den avsluttes så fint! Jeg gråt og gråt i den episoden han døde, for det var trist asså! nesten litt lei meg fordi det ikke blir med av den serien, den var knallbra, mørk og dyster, men med en optimistisk slutt.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Huff, nesten så jeg begynner å grine igjen nå, kan ikke huske å ha grått så mye noen gang som under fredagens episode! ( *snufs*
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Jeg så også den siste episoden at Nate ble gravlagt. Men jeg så ikke episoden han døde. Hvordan døde han? Ble han operert i hodet? Var det ikke slik at han hadde en svakhet i blodårene i hjernen som gjorde at han kunne få hjerneblødning når som helst? Var det derfor han døde?
minime<3 in belly Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har sett alle 5 sesongene ogj eg ble helt hektet.... Det var veldig trist når Nate ble gravlagt. Synd de ikke laget flere enn 5 sesonger, det var en god serie. Jeg har de 4 første sesongene....
Gjest Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Utrolig bra serie! Beste på leeenge:) Bare vent til den siste episoden, gråt fra begynnelse til slutt jeg, helt fantastisk! Jeg er litt glad de sluttet med den når de gjorde jeg da.Sluttet når de var på topp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå