duppsko Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 min kan så vidt holde hodet. ikke snu seg eller noe sånn..
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Min holder hodet støtt, og er veldig flink og bratt når han ligger på magen, men han kan ikke rulle. Ser ikke ut som han øver på det heller.
Yvonnemor Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Han kan: • sjarmere både foreldrene sine og alle gjester i senk • skrike så foreldrene nesten legger han ut på Finn.no (gratis mot umiddelbar henting...) • le og smile og skravle som en foss • bæsje enorme mengder til langt oppi nakken • rape som et skikkelig mannfolk • holde hodet i korte perioder • ligge litt på magen • drive mamma'n sin til vannvid ved å holde henne oppe om natten • få oss til å glemme alt annet her i livet
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Tror jeg kan føye til mange av yvonneyvonne sine punkter også
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Da kunne han le, legge seg til sidene, smile masse, prate masse, holde en leke og ta den i munnen. Men de er veldig forskjellige. Nå er han blitt 4 mnd og har lært seg og snu seg helt rundt, fra rygg til mage. Pluss alle de tingene yvonneyvonne skrev, men regner med at du tenkte på litt andre ting! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Pluss holde hodet, gjorde fra 3 mnd. Men han gikk 10 dager over tiden, og da blir de visstnok litt sterkere i muskulaturen..
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Han kan holde hode og brystet oppe på strake armer når han ligger på magen. Han kan rulle fra rygg til mage. og halveis tilbake igjen. 1 gang kom han helt tilbake.. Han rullet fra mage til rygg når han var 1 mnd- men det var heller å miste balansen i mageleie. Han prater HELE tiden.. Non stop, verre enn mora si Smiler, ler og fekter med armer og ben Holder leken sin litt av gangen Leker iherdig med bamsene på vippestolen og går bananas under babygymen for der har jeg hengt opp ett speil.!!! hs sa han var tidlig ute- til mammas store stolthet:) Det er så gøy for hver eneste nye ting som skjer!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Haha... Kult innlegg. Er litt lei av at alle fokuserer så inmari på at dere barn er så raske og flinke til alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå