Gå til innhold

dere som har 1 åringer som ikke går!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere på de i vogna når det er fint vær og sol men fortsatt kladt å blåser litt..

har ei jente på 13 mnd som liker å sitte helt oppe i vogna, men er usikker til tider hva jeg skal ha på ho fordi ho kan være veldig varm av seg til tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har Oderwalder posen og den e veldig varm, men har på henne jakke og lue når hun sitter oppreist og så har jeg ikke posen helt igjen oppe. Skal vi ut på tur og hun skal sove har jeg bare på en college jakke eller litt tykk genser. Er litt redd å kle for lite på henne bare fordi det er sol og "vårvær", er fortsatt så skarpt i lufta. På beina har jeg strømpis og bukse. Regner med jenta di sitter i en pose eller noe?

Skrevet

Jenta mi er også 13 mnd gammel og hun sitter i voksipose med body og en strikkejakke i ull, lue, votter og strømpebukse. Hun er god og varm i posen!!

Skrevet

Gutten min er 13 mnd og sitter i fleece pose som er varm og god. har da på jakke som er vindtett med hette hvis det blåser mye, og god lue, samt vanter. Dette er jo det eneste som er utenfor posen. Virker som han har det bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...