Reveenka Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Jeg vil gi deg denne i kveld - det er en nydelig sang, med en sterk tekst: Alt eg såg, såg eg samen med deg og alt eg gjor, det gjor eg samen med deg Ein nye dag ein heilt ny dag og eg e aleina og det føles så rart Ein bitter smag et kjølig drag av stillhet i huset Du e ikkje lenger her Dagene me delte va så høge og blå, nå sive tågen på Alt eg såg, såg eg samen med deg og alt eg gjor, det gjor eg samen med deg Me sto og falt gjekk rett og galt for kartet va gammelt og terrenget va vilt Me smakte alt fra søtt te salt me stjal oss en fabel, ein roman med forvirra slutt Dagene me delte blei så gyldne som løv nå visne de te støv Alt eg såg, såg eg samen med deg og alt eg gjor, det gjor eg samen med deg Aaa... Alt eg såg... (instrumental) Alt eg såg, såg eg samen med deg og alt eg gjor, det gjor eg samen med deg Aaa... Alt eg såg... Alt eg såg, såg eg samen med deg og alt eg gjor, det gjor eg samen med deg Aaa... Alt eg såg......... "Alt eg såg " Tekst: Erik Hillestad og Sigvart Dagsland / Melodi: Sigvart Dagsland
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 det er en nydelig sang.tusen takk ;o) jeg tenkte litt på den her en dag,men det ble viska bort fra tankene. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå