Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 jeg likte den veldig godt. skal muligens by på den.. hva synes dere?? var det billig for ei sånn jakke?? eller bør jeg la vær?? http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=502215384
Jente 28 Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Jeg synes den var kjempe tøff.. Hadde nok gitt mer enn det budet var oppi der for den ja..
duppsko Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 jeg likte også den må passe på att ingen av oss her inne kjøper den før deg hehe... har ei venninne med en a&f jakke, som var MYE dyrere enn den jakken der så du får by i vei..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 kanskje jeg skal by på den da tror dere den kommer til å gå mye opp i pris de neste dagene?? jeg er ikke så kjent med qxl... ??? =)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 hei Anonym er det du som selger den eller. virker slik siden den anonymt plutselig kom opp igjenn i dag.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Nei, jeg lurer på å kjøpe den men vil vite hva andre synes først ikke jeg som skrev siste meld . HI
duppsko Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 den kommer nok til å gå noe opp. ikke lett å forutse hva som skjer på qxl :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #10 Skrevet 10. mars 2007 hahaha rister på hodet hvorfor svarer du så fort etter at den andre anonyme skrev at den så deilig ut. veldig tilfeldig at du er her akkurat nå når det var igår du skrev dette. har du ikke budt på jakken enda og er du fortatt usikker når andre bare har gitt pos. tilbakemelding. tror det er du som selger og vil ha flere bud jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #11 Skrevet 10. mars 2007 for jeg er så å si innpå hele tiden . Jeg er ikke selgeren nei. Tror jeg ville ha valgt en litt annen plass å "reklamere" for den da Jeg er litt usikker på selger faktisk. ikke 100% fornøyd kundene.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #12 Skrevet 10. mars 2007 slapp av jeg jelper deg jo og selge jakken din.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #13 Skrevet 10. mars 2007 er her inne så å si hele tiden, trodde du hadde baby jeg. dårlig mor eller? har du ikke hus/leilighet å ta deg av? hva med klesvasken? er du en slik tennåringsmor som ikke skjønner en dritt eller? noen er bare så uansvarlige....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #14 Skrevet 10. mars 2007 er ofte her ja. i likhet med mange andre. er 26 år, så jeg er desverre ingen tenåringsmor babyen er hos far sin i helga, klesvasker blir tatt hver onsdag. kanskje du heller burde ta deg en tur på "krangle"
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #15 Skrevet 10. mars 2007 greide du ikke holde på han da, faren var babyen et uhell å.så bra at faren gidder å stille opp hvertfall. men at du ikke greier å holde på typen sier mye om deg.
duppsko Skrevet 10. mars 2007 #16 Skrevet 10. mars 2007 Fy faen så jævlig du var da!!! så om det blir slutt mellom noen så er dama ikke i stand til å ta vare på babyen. fordi faren kanskje har h*n i helgene av og til ... sier vel litt om deg (ikke hi) !? Hvis det skulle bli slutt mellom typen min og meg, så hadde ikke jeg villet være sammen med han bare pga babyen! Det var skikkelig stygt sagt av deg!!! hva feiler det folk. ps: jakka var fin :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #17 Skrevet 10. mars 2007 tusler inn til kranglefantene. de tåler å høre dritt når det trengs. men hi er nok selger likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå