Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Hvor mange der inne avviker veldig fra den alderen dere har trodd de var? Og til de av dere jeg trodde var yngre; det er INGEN fornærmelse, det er bare sånn jeg har sett det for meg oppi det rare lille hodet mitt;) For min del; Bambino og brødrene, trodde du var yngre:) Typ ung mor... Vet jo at du en gang har vært det i allefall (om jeg husker rett) Ka-ping; Trodde du var eldre. Kanskje et par og 30... Heira; Når rakk du å bli 32 a? Hehe, trodde du var omtrent på min alder:) Rolte; trodde du var eldre... Gail; trodde du var sånn ca 35 eller noe;) Hehe, jaggu godt vi er jevngamle, har sansen for deg:) mammaen til Trulte; er vi like gamle? Hmmm, jeg tror jeg må følge bedre med! (ikke at jeg trodde noe annet egentlig på deg asså...) witchofthenorth trodde du var MYYYE eldre:p Hehe..
Bambino&brødrene Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Jeg føler meg jo kjempeung, tror ikke jeg har blitt eldre siden jeg var 22, bare myyyye klokere, he-he. Jeg har venner og venninner i alle aldre, og den venninnen jeg har det gøyest med er bare 19 år. Hun driter i ungene mine (kjenner dem omtrent ikke) og det er superdeilig å gå ut med henne og ikke tenke "mamma" en hel kveld. Jeg er ung og hipp (he-he det er når man kaller seg hipp at man er gammel blitt, er det ikke?) og kommer til å være det de neste 20 år også. Min mamma føler seg ikke en dag eldre enn da hun var på min alder. Det gøye er nå de gangene jeg må vise bevis for å komme inn på 24 års grense på byen, da er kvelden reddet for min del! Nå virker det vel som jeg er krampeaktig fokusert på alder, men det er jeg ikke. Man er vel omtrent så gammel som man føler seg, alder er jo bare et tall. Jeg har aldri vært så barnslig som nå, men det må sies at det hjelper på å ha en mann som er en del år yngre... Du har helt rett, jeg ble mamma tidlig, min eldste er 13 nå og synes det er topp å ha en ung (!!!!) mamma som står i vinduet og roper "Dere røyker ikke vel, drittunger!" når han prøver å imponere jentene i gaten... Din alder overrasket meg, jeg hadde trodd du var på min alder, faktisk.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Hehe, ble morsomt dette:) Er veldig enig i at alder er et tall... For jeg har livserfaring som en på noen og tredve, sinnet til en 15 åring og har jo da landet ca midt mellom i faktisk alder:p Hehe... Jeg LOVER å huske å spørre alle jeg tror kan være deg om leg når jeg er tilbake fra permisjon;) (selv om oddsen for at du går på byen i Drammen er minimal:p) Jeg er nemlig dørvakt;) Hehe, tror jeg at jeg hadde syntes vært kult om moren min hadde gjort også (kaaanskje, jeg hadde jo faktisk begynt å røyke når jeg var 13... , hmmm...)
Bambino&brødrene Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Har aldri vært i Drammen, men burde kanskje tatt en tur en gang. Blir vel ikke førstepri når jeg lottopremien kommer, men jeg skal prøve å rekke innom før jeg blir åtti. Sjansen for at du ber om leg da er vel litt mindre... Men som en meget intelligent dame (husker ikke hvem) svarte på hvor gammel tråden: Jeg er bare tjuetolv fra nå av, hurra!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Haha, jeg har en svoger som akkurat ble tjuenitten, lurer litt på hva han blir neste år:p Nå kreves min oppmerksomhet av noen andre her, så nå er det slutt for i kveld. Sees i Drammen når innen du er tredvetredve vettu;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå