Gå til innhold

Noen studenter her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juss for min del:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp! tar master i markedsføring, strategi og ledelse.

Skrevet

Ja, profesjonsstudiet i psykologi.

Skrevet

jepp har et år igjen på sykepleien når jeg starter opp igjen til høsten

Skrevet

siste året igjen av førskolelærerutdanninga

Skrevet

Siste år på økonomi pog administrasjonsstudiet

Skrevet

jepp, juss her også:) Driv å skriv masteroppgaven min nå, i Tromsø.

Skrevet

Dere som studerer, har dere tatt pause, eller kjører dere rett på?

Jeg har ikke tatt pause, men merker nå at det blir litt mindre tid til bøkene en jeg trodde. Hva synes dere?

Skrevet

Hei! Jeg også!! Hvilken by??

Skrevet

jeg er på andreåret i bachelorgrad uten permisjon. jeg gjør oppgaver og tar eksamen men utenom det ser jeg ikke en bok. trodde det skulle være greit å lese når de små sov, men når hun aldri sover mer enn tre kvarter av gangen og høyst to ganger om dagen så blir det ikke mye bøker...;O) men eksamen kan man alltids ta om igjen senere, den tiden her fr vi ikke tilbake!

Skrevet

Jeg hadde planlagt å kjøre på, men ammetåka tok meg totalt ut det første halvåret! Vi tilbragte endel tid på sykehuset med lillemor før jul, så ble ikke tid til å ta eksamen forrige semester. Men nå er jeg i full gang igjen! Må innrømme at jeg stadig vekk har dårlig samvittighet, enten for snuppa, for skolearbeidet eller for pappan... Men sånn er det vel å være mor:)

Skrevet

Jeg tar master i krl. Jeg hadde tenkt å ta fag, men under gravditeten var jeg for syk og i høst viste det seg bare å være umulig. Dette semesteret derimot har jeg tid til å lese annenhver uke når mannen har permisjon. Veldig praktisk. Jeg får faktisk lest mere i de ukene enn hva jeg gjorde før jeg fikk barn for da hadde jeg for mye tid:)

Skrevet

Tar 4. år av allmennlærerutdanningen.. (spesialpedagogikk)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg er på førsteåret i bachelor i språk, og tar heller ikke permisjon...så jeg har det som deg, *lillesnupp*. Fødte da jeg skulle skrive ei obligatorisk oppgave i fjor høst så fikk ikke gjort den ferdig, og må derfor ta det faget nå...og så fikk jeg ikke tatt nederlandsk i år siden jeg var morrakvalm og det hadde time hver eneste dag kl 8, menmen.

Skrevet

psykologi-ferdig til jul!

Skrevet

Jepp. Ble ferdig med master i geografi i høst. Studerete PPU parallellt, så det er det jeg har permisjon fra:)

Skrevet

Ja har et år igjen av sykepleien som jeg har tatt permisjon fra... Gjør selvflgelig det når lånekassen vil betale meg penger for å bli hjemme og bli kjent med barnet mitt i 10 mnd.... Da får min andre utdanning vente litt ;)

Skrevet

Skal begynne på førskolelærer til høsten:)

Skrevet

Jeg har igjen et semester av en bachelor i biologi. Har ikke permisjon, og trodde jeg skulle klare å få tatt et fag eller to, men så skal de jo ha prosjekter i så mange fag, at jeg nå har kuttet ut. Tok 4 eksamener til jul, men nå får jeg vente til høsten med å studere mer. Det ble bare til at jeg gikk med konstant dårlig samvittighet pga jeg ikke fikk gjort det jeg skulle... Hadde det kun vært eksamener, hadde jeg nok tatt de, men på prosjekter må man jo gjøre en del... Lillgutt sover kun 15-20 min om gangen om dagen, så blir jo da kun lesing etter han har sovnet.. Ble for mye...

Skrevet

Ja , tar en mastergrad av typen humaniora. Har permisjon et semester(passer bra siden datteren min ble født i januar:). Samboeren min tar ut permisjon fra august og da er jeg tilbake på skolebenken.

Hadde egentlig tenkt å fortsette med å lese meg opp før masteroppgaven men har ikke fått åpnet en bok! Og det enda datteren min er veldig lite krevende og sover mye. Er veldig glad for at jeg valgte å ta ut permisjon, ja.

Skrevet

Jeg også til hva? Bare lurer her...

Skrevet

Jeg er på sisteåret i bachelor i markedsføring på Bi.

Fullfører nå uten permisjon selv om jeg har ei jente på 10 mnd. Stolt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...