Gå til innhold

Klage innlegg...Hersens samboer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh...Sitter nok en fredag hjemme alene forann tven. Må innrømme at jeg er litt lei av det! Sist helg hadde jeg og samboeren en heftig diskusjon om at han også må være litt hjemme, og ikke bare stikke ut hver helg for å feste. I dag hadde vi planlagt å være hjemme sammen for å lage pizza og bare kose oss. Og selvfølgelig ringer en kamerat av min kjære som han ikke har truffet på over ett år....Han er på besøk i Oslo og vil møte min kjære...Og hva gjør min kjære??? Jo, han foretrekker å stikke å møte denne kompisen. Jeg kan jo skjønne at han vil møte han også (i og med det er så lenge siden sist, og det nok blir lenge til neste gang). Men klarer ikke helt å holde frustrasjonen inne, aaarrrg! Kanskje hormonene spiller inn, håper ikke jeg fremstiller samboeren urettferdig, men må bare få det ut!! Føler meg ikke så veldig verdsatt når jeg sitter her alene... Blir lei meg, sinna og alt på en gang!!! Arg! Håper det er flere der ute som opplever samme problematikk som meg. Hvor ofte synes egentlig dere det er greit at gutta stikker ut på byen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig talt, det der er det dummeste jeg har hørt. At han skal treffe kompisen fordi det er så lenge siden sist....ærlig talt, det er vel ikke kompisen han skal ha barn med? Men klart vi aksepterer forskjellig, det der hadde jeg aldri akseptert. dere er vel sammen om å få barn, har han forstått det? Er vel ikke bare du som skal ta støyten fordi du er sliten og uopplagt. nei helt seriøst, synes du har all grunn til å reagere.

Skrevet

Hehe, takk for støtten! Klarer ikke helt å ikke reagere i alle fall. En gang innimellom er det jo ok at gutta får gjøre noe annet en å henge med oss gravide, men synes bare det har blitt litt mye i det siste. Men kan skjønne han vil møte nettopp denne kompisen siden han nok ikke får muligheten til å treffe han igjen på sikkert ett år eller mer...Hadde det bare vært en vanlig kompis som han så ofte så hadde jeg nok satt foten ned. Skulle så gjerne ønske at han foretrakk å være hjemme med meg og magen min:)

Skrevet

Nå er ikke min mann den som løper på byen i tide og utide, men om han hadde vært ute hver eneste helg hadde jeg nok reagert ganske kraftig:) MEN om han hadde gått ut for å treffe en kompis han ikke hadde sett på en stund, og den utturen hadde vært en av få, så hadde det vært greit.

Sitter alene i kveld jeg også, og er "barnevakt" for sønnen hans som er her på samvær. Men vi har kost oss masse, og gullrekka er jo fin å ta med seg før jeg tar kvelden.

har forøvrig mange millioner hormoner som vrimler undt her også, hehe.

Så jeg går for: ALT MED MÅTE:) OG ta hensyn, selvfølgelig!

Skrevet

Det skjønner jeg kjempe godt. Tror i grunnen det der har noe med modning å gjøre jeg, kan hende han ikke er helt ferdig med med byturene. Er jo en stor overgang for pappaene også. Uansett, tenk på at etter fødselen skal ikke du sitte alene hver helg, så han kan kanskje ha godt av å venne seg til å roe seg litt i forkant. Men jeg skjønner så absolutt frustrasjonen, synes faktisk du tar det veldig pent. Her hadde kofferten stått utenfor døren, men så er jeg kanskje i overkant dramatisk;) Ha en fin kveld videre ihvertfall, og lykke til :)

Skrevet

Takk for fornuftig råd:) Er egentlig helt enig! Bare litt vanskelig å se rasjonelt på det innimellom, i alle fall når man har gledet seg til en kveld sammen med sin kjære for så å bare bli "dumpa". Er nok en god dose hormoner inne i bildet her også ja, thihi:) Hadde nok aldri blitt så lei meg hvis det ikke var for disse hersens hormonene! Og til min kjæres forsvar lovte han meg å være hjemme heeele neste helg....Men hva mener du egentlig er "med måte", hvor ofte er det? Regner det er veldig forskjellig fra par til par, men kan jo være greit å høre hva andre aksepterer og ikke aksepterer...?

Skrevet

Skjønner at du blir skuffa, men da kan dere lage pizza og kose dere i morgen da ;o)

Skjønner jo samboeren din også, om det er en kamerat han ikke har sett på over 1 år pga at de bor langt unna hverandre... Så får du heller ta igjen litt etterat barnet har kommet ut =)

Skrevet

Jeg tror kanskje man ser litt annerledes på det å gå ut på byen etc. når man blir eldre. Ikke for å høres belærende ut, men etterhvert finner nok de fleste ut at det aller hyggeligste er å være sammen med partneren. Jeg har ihvertfall stor tro på at et forhold har best mulig odds dersom man trives sammen, og da mener jeg i de fleste sammenhenger. Samboeren min og jeg gjør sef ting hver for oss, men helgene tilbringer vi stort sett sammen. Hvis vi skal på byen, husker ikke sist, så møtes vi ute og drar sammen hjem, eller så er vi sammen med felles venner. For meg er det ihvertfall alfa omega at vi opplever ting sammen. Etterhvert som flere av vennenen deres får barn etc. vil dete nok se at de heller ikke er like fleksible som før, det er bare sånn det er. Da mener jeg ikke at man må bli kjedelig, men det blir kanskje viktigere å finne på noe sammen de få gangene begge har "fri". Uansett er det viktigste at du har det bra. Fungerer dårlig å skulle bestemme over kjæresten sin, han må skjønne det litt selv også.

Skrevet

Enig med deg Nanna:-) Mannen min har ikke vært ute i helgen siden vi klarte å bli gravid, vi er veldig sammen om dette, da. Vi gjør ting hver for oss, men tilbringer stort sett fridagene våre sammen. Det er jo så mye spennende som skjer for oss nå og i nærmeste fremtid og han gjør husarbeidet og steller for meg. Det er veldig godt for samholdet vårt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...