Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 føler ikke akkurat at jeg har så mye liv etter at barnet er i seng..... Skulle gjerne hatt en mann å sitte i armkroken til, snakke med og dele ting med...... Men, i morgen tidlig når gullet våkner, forsvinner den lengselen og jeg synes egentlig at jeg har det ganske fin! Måtte bare syte litt, syns litt synd ppå meg selv, hehe....
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Er lov å synest synd på seg sjølv i ny og ne. Vil sikkert gjere det sjølv etter kvart, er ny på singel fronten.
lille oss Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 vet du... jeg har vært alene i 2,5 år nå, men fant en super fyr for ca 9 mndr siden... trodde jeg da...! jeg brukte over 5 mndr på å bestemme meg for å "hoppe i det" og ta en sjangse på et nytt forhold. ting gikk helt supert de 2 første mnd, men så begynnte han å trekke seg unna.. og NÅ kommer han å sier at han ikke vet om han klarer å binde seg.. han vil ikke si om det er over mellom oss eller ikke,sier bare at han trenger tid til å tenke, men likevel har jeg ikke hørt fra han på nesten 2 uker nå.jeg anser oss som over,og er såå glad for det!!! selv om jeg har blitt veldig glad i han er hverdagen så mye enklere nå når jeg bare har meg og jenta mi å tenke på, og ikke et forhold å bekymre meg over. det hjelper i alle fall å tenke slik på kjipe kvelder når jeg sitter alene og savner en armkrok.. det savnet forsvinner fort da ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå