Gå til innhold

Fytti F.. så vondt me såre bryst vorter.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

au au au!!!!

noen gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som hjalp til meg var å bruke sånne albueskjell.. fås kjøpt på apotektet tror jeg :)

Brukte også en salve som jeg dessverre ikke husker hva heter..

Skrevet

Eg fekk ein liden prøve på ein krem, den va knallgo. Va gule, litt seige..såg ud såm vaselin.. Avent jarna? Nei, eg huske ikkje navne, men ta deg ein tur på apoteke imårå. Imens så kan du pressa ud litt melk smøra d rondt brystvortå å la di få lofta seg, lofttørka;) Lykke t!

Skrevet

ok.

har kjøpt en sånn lanacare, bryst vorte crem... får inderlig håpe den fungerer..for dette e jæ..... vondt =(

Skrevet

da er det nok den samme kremen jeg har kjøpt i dag.håper håper at det har effekt....

Skrevet

Purelan salve og masse lufttørke med mm

Skrevet

Ingen tips fra meg,nei. Jeg har bitt tennene sammen i tre ammestarter til nå, her blødd og grått og skjært tenner. Men kan trøste deg med at DET GÅR OVER!

Hold ut så lenge...

Skrevet

anbefaler virkelig de skjellene altså.. fikk de på barsel jeg.. brukte de på dagtid.. skal være en dråpe melk i de, sånn at det holdes fuktig.. slipper at sårheten gnisser mot tøy..

På kvelden smørte jeg med den salva som sikkert er den samme som du har kjøpt..

Håper det går over snart, for det er jævlig ja!

Skrevet

Brukte Avent sin krem, den heter Avent soothing nipple cream, helt super, også må du ikke tørke vekk kremen før baby skal spise. Jeg kjøpte ikke en hel tube, hentet bare noen prøver på apoteket og det holdt lenge. Det var veldig mye i hver prøve. Håper det blir bedre for deg snart, ikke noe godt det der nei..

Skrevet

Kremer fukna ikke for meg, men jeg brukte ammeskjold noen dager når jeg ammet og vips var det borte og aldri sår igjen og hun lærte seg og suge slik at jeg ikke ble sår

Skrevet

har så og si ikke vert sår før nå. min er 7 mnd nå og han er og har alltid vert veeeeeeldi glad i puppene mine. så jeg har vert såå glad for at jeg ikke har hatt noe. men kom virkelig nå da,, skikkelig skikkelig vondt auauau....

sitter her med puppene og prøver og smører på med krem og lufttørker, ser skikkelig bra ut spør du meg *haha* samme kan det ver, bare det er på bedringens vei =)

Skrevet

Albuskjell og luft tørking(så mye som mulig-gjerne om natta). Men først og fremst- har barnet riktig sugeteknikk? La mm tørke på brystvortene etter amming-den skal være rensende og helende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...