Gå til innhold

når er det greit og gå ut på fest ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blitt innvitert i 25 års dag om 3 uker,men føler det er litt tidlig kanskje..??

Snuppa er 3 uker nå..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fort babyen kan ta flaske så er det vel greit å kunne ta seg en fest!

Skrevet

Jeg var borte noen timer første gang han var 5 uker. Jeg drakk ikke, og var kun 5 min unna. Gikk greit det. Første gang jeg tok meg en fest var sist fredag, han er 6 mnd. Kunne sikkert gjort det før, men har ikke hatt "behov" for det, og jeg ammer, så..

Du må jo ikke ta den helt ut kanskje?

Skrevet

Heilt enige, eg va ude då an va 6 uger. Jekk kjempefint, di såve jo så mye då di e så små;) Elle min jor jaffal d;p

Skrevet

Var 2 mnd. Amma da og han tok flaske. Så jeg pompa meg bare når jeg kom hjem :-)

Skrevet

Flake tar hun..jeg ammer bare om nettene for jeg har ikke nok til og gi henne på dagene...Så hun får flaske hver dag så det er jo ikke noe problem..

Jaja jeg kan jo tenke litt på det!

Jeg orker ikke sitte på en så stor fest med masse fulle folk rundt meg hvis jeg ikke kan følge strømmen!

Er ikke så glad i fulle folk når jeg er edru =)

Skrevet

Vi gikk ut en måned etter fødselen faktisk, for samboeren min hadde bursdag. Tok bare et par glass vin, og det gjør jeg fortsatt når jeg går ut (hun er 6 mnd).

Skrevet

Gå ud å kos deg du=)

Skrevet

Jeg ventet til babyen var 4 mnd, men da blei det en skikkelig fyllefest og! Men dere som ikke ammer kan jo bare gjøre det før! :)

Skrevet

Når det er greit for deg og babyen, så er det vel greit. Selv har jeg vært litt vel "hønemor" og venta til jeg er ferdig og amme...dvs til de var ca 1 år. Nå har jeg ei jente på 6 uker, og var for første gang borte i mer enn ti min idag når jeg skulle til tannlegen for å rotfylle...:)

Skrevet

Gå ut og ha det moro, ta en drink for meg! Hehe...

Skrevet

Tillab: Kan gjøre det for deg i morgen :-) hehe

Skrevet

Skal ta en drink for deg ja =)

Har jo veldig lyst og gå da det er en av mine beste venner som innviterer til fest...

Alt hadde vært bedre hvis sambo ikke var innvitert!!Han er SUPER flink med barna våres,men snuppa har det bra hos mor og!

Skrevet

Ja, herlighet. Det kommer sikkert til å bli kjempe kjekt!!:)Blei nesten litt misunnelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...