Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen rare klumper på puppene nå... Den mest tydelige er rett ved siden av / litt ovenfor brystvorten og minner nesten om en sene eller noe... Hva er dette for noe? De er plutselig blitt skikkelig harde også. Og så kløøøør det!

Er 14+3...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kløingen kan skyldes at puppene dine vokser, så du kanskje får noen strekkmerker der?

Jeg har iallefall fått strekkmerker på puppene nå etter masse kløing:(

de vokser jo normalt en del..

klumper kan være melkekjertler, jeg merket de første dråpene av melk rundt uke 14-15! hehe...

(det går litt i bølger og daler)

Men dersom du er i tvil, så sjekk med legen. en er mer utsatt for bryskreft når en går gravid, pga hormonene, så om du får noe du mistenker for svulster, lissom, bør du få det sjekket.

(ikke meningen å skremme, for mest sannsynlig har det noe med melkeproduksjonen din å gjøre, tatt i betraktning hvor du er i svangerskapet!)

Skrevet

Tror egentlig ikke det er svulster, kjennes ikke ut sånn som de skal kjennes ut (etter det jeg har forstått). Sansynligvis bare melkekjertlene :)

Puppene har vokst en del ja, kjennes skikkelig stramt ut og tror nok det er rett før strekkmerkene popper frem... Har et par (bare noen!!!) strekkmerker på lårene og hoftene etter at jeg gikk fra veldig tynn til litt former i puberteten,og huden kjennes ut på akkurat samme måten nå så...

Men så lenge ingenting er galt bryr jeg meg ikke om et strekkmerke eller to :)

Skrevet

Er helt normalt med "klumper" i brystet når en er gravid. Men en skal alltid sjekke opp i det, ta det opp med legen din og så kan han/hun vurdere videre.

Jeg er plagd me klumper i brystet til vanlig, får alltid en på samme plass som forsvinner ved mens. Dette vet legen min godt, men da kulen kom denne gang så fikk jeg jo aldri mens. Så kulen er der enda, jeg anker ikke. Ble sendt til sykehuset og har nå tatt en prøve av kulen. Når det gjelder sånt er det alltid best å sjekke opp mener jeg, men som sagt. Det er helt normalt i et svangerskap, brystene gjør seg klar til melkeproduksjon vettu =)

Skrevet

Tenkte å ta det opp med jordmor når je skal der om litt under to uker... hun må vel ha peiling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...