Jente 28 Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Får dere virkelig svar på alt det dere lurer på ang ungene deres av HS?? Er vel kanskje bare oss i vår kommune som ikke er så godt vant med HS. For spør du ho om noe kan ho ikke svare på en dritt, synes ho er helt talentløs og ubrukelig i den stillinga ho har i kommunen. Ho må enten inn på data og finne svar eller så henviser ho meg til legen, så da har jeg begynt å ringe legen min om det er noe jeg lurer på ang de små, for kontordamene der kan jo svaret på de meste. Ser mange har svarer med; spør HS om det ho vet.. Vår HS vet ikke noe om man spør henne.
så var vi 4 Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Den nye hsn vår er veldig flink og oppdatert, men de jeg har hatt før visste ingenting og måtte alltid henvise meg til andre.
SpiseLise Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Sånn skal det vel ikke være... Er hun helt fersk da eller? Nei, heldigvis er vi kjempefornøyde med vår HS, og det synes jeg egentlig er ganske viktig. Hun virker som en fornuftig og fleksibel dame, hun støtter seg liksom ikke bare til hva "boka" sier. Har vært hos andre når hun har vært syk, og forstod da hvor heldige vi er som går til henne. Har dere mulighet til å bytte, eller er det bare en der du bor? Synes forresten HS har mye mer peil enn legen, han kan liksom bare litt om alt, og har ingen inngående kunnskap om babyer og barn.
Jente 28 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2007 Hun har visst vært her i mange år. Er ca 35 år, vet ho har sykepleierutdanning også. Hun har ingen barn selv og er virkelig et tafatt menneske. Vi har bare ei HS i kommunen her, så det blir langt å kjøre om jeg skal bruke ei i nabo kommunen. Det er ikke bare meg som mener dette, de fleste er ikke fornøyde med det ho gjør. Var innom en formiddag for å vege minsten, men da kunne ho ikke hjelpe meg for ho hadde babytreff om en og en halv time og hadde mye å ordne til de kom. HALLO.. Jeg har da vært der selv på babytreff og da fikk vi kaffi og småkaker kjøpt på butikken.. Det er jo bare latskap, det nytter heller aldri å få tak i ho på tlf.. Blir så sint av slikt..
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 JEg har faktisk aldri spurt HS om noenting jeg, ser henne kun når det er kontroller og det er det. Jeg har derimot fått litt info av en barnelege på BUP når jeg har vært der, men det har ikke vært info jeg har spurt etter. Min største ressurs når jeg lurer på noe er DiB. Dersom det er noe jeg lurer på og ikke har tilgang hit så spør jeg svigermor eller svigersøs, eller venninner med barn. Så egentlig må jeg si; HS er oppskrytt:p
Jente 28 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 He, he.. Jeg må jo også innrømme at jeg har brukt disse sidene mye når jeg har lurt på noe. Er jo alltid noen her inne som vet.. Takk jenter, godt jeg har dere, hilsen ei med ei ubrukelig HS i kommunen.
babygutt jan07&??nov10 Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Hei tillab! Har sett at du er fra drammen, og så lurte jeg på hvilken helsest i drammen du hører til? Jeg går til marienlyst - og er kanskje litt skuffet over tilbud og personell. Ikke spesielt hs, men fysio blant annet. lurer på om du har noen erfaringer fra samme hs.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Ho vi og har er helt tragisk, kan ingenting untatt om helt generelle ting! Så jeg ringer legen istedet, og spør masse her! Trasig..
Lille søtnos Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 Den helsesøsteren jeg går til er ikke en jeg spør om ting. Hun har jobbet i mange år så hun har lang erfaring. Jeg er likevel skuffet over at hun aldri kjenner oss igjen og alltid roper ut navnet høyt. Er alltid litt uforberedt og spør meg om det er tid for vaksine osv. Når hun svarer på et spørsmål kommer det ut masse om alt annet også, så jeg spør ikke om noen ting i frykt for å ikke "slippe ut" av kontoret hennes. Jeg bruker heller familie, venner og ikke minst dib.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå