Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har vært svimmel i lang tid, vært hos lege uten at prøver har vist noe galt. Det kommer og går litt, og jeg tror det blir bedre når jeg får tid til å hvile. Men den siste tiden har kroppen vært helt kraftløs, hender, armer og bein vil liksom ikke være sterke. Hendene dovner helt bort om natten, og jeg våkner av at jeg ikke får bevege på dem. Det er heller ikke veldig ansvarlig å måtte ta opp en liten baby når man føler det sånn.. Føler at jeg ikke har krefter til å holde henne og dessuten må jeg holde meg i noe pga svimmelheten. (jeg har mann altså, som hjelper til, men det skal alikevel ikke være sånn.) Den dagen dette var verst, mistet jeg babyen når jeg skulle legge henne ned. Hun var nesten nede på gulvet, så ingen skade skjedde, men jeg mistet bare kraften.... Er dette normalt et halvt års tid etter fødsel?
SpiseLise Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Jeg sover veldig lite selv, men har ikke vært i nærheten av dette. Så ikke for å skremme deg på noen måte, men jeg ville nok pushet litt mer på legen for å finne ut av dette. Vet ikke hvilke prøver du har tatt, men det er jo enormt mye som kan gjøre en svimmel. Håper du har en forståelsesfull mann som gir deg den hjelpen du har behov for nå, og at du finner ut av det så fort som mulig. Er sikkert ikke så mye som skal til før det blir bra igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå