Mamman til gullet og klumpen Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Hvordan passer det sammen syns dere? Har nemlig pratet med blomsterdekoratøren om å ha liljekonvall-bukett nemlig, men plutselig slo det meg at det kanskje ikke passer så godt til kjolen min...... Alternativt så ønsker jeg rosa blomster, men har alltid ønsket meg liljekonvall i brudebuketten.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Den er gyllen, skimmeraktig, en slags beigetone. Mørkere enn offwhite......Men lys da......hahahaha ikke lett å forklare, men jeg syntes champagne var ganske beskrivende,men ikke om champagne er lysrosa, er det det da??
aanonym Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Spør fordi de champagnefargete rosene jeg tenkte å ha i brudebuketten viste seg å ha et tydelig rosaskjær. Jeg trodde de skulle være mer sånn kremfargete, jeg.
Gjest Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Det finnes to forskjellige champagnefarger, sa de i blomsterbutikken her. En som går over i rosa og en i gul. De brukte mest av den som gikk i rosa..
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2007 Er det noen andre som har noen tanker om det blir veldig feil med liljekonvall til champagnefarget kjole? Jeg klarer liksom ikke bestemme meg om det blir helt fint eller helt feil.......
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Vil ikke uttale meg om liljekonvall,for det er opp til den enkelte hvilke blomster man ønsker seg. Men jeg skal ha champagnefargede(mot gult og ikke rosa) og hvite roser i min bukett.. Så hvitt går fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå