Babyboy Høygravid Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Ligger oppå blæra mi jeg...Kjennes ut som om jeg må på do hele tiden men så kommer det nesten ingenting....Noen flere som har det slik?
oktoberjentene;) Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Ja til tider er det slik.. må på do hele tiden.. hihi... ;o) mest kjedelig om natten....
M&MH Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 jaaaaaaa...jeg har det sånn! Tror babyen ligger laangt ned, for der vi finner den med babywatcheren iallfall!Fryktelig plagsomt til tider, for må aldri tisse mye...bare litt!Selv om det kjennes ut som det er en liter der inne:-P
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Jepp, har det til tider sånn jeg å Jeg er i uke 27 så han begynner jo å bli "stor" nå...
♥ivf m/prins♥ Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Uff, ja...og jeg er bare i uke 18 og trodde at dette skulle gå over nå og at jeg skulle få en fin tissefri tid......jadda ;o( Må tisse hver time (ikke om natten, da er jeg opp en gang) og det kommer sånn ca. 5ml hver gang og er utolig sterkt både på farge og lukt.....piiiiiijuuuuu ;o( Andre som har det sånn mtp urinens farge og lukt......sorry spm. altså. Klem fra tisseguri ;o)
Babyboy Høygravid Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 jeg r bare 15+3 da..men uansett plagsomt...særlig om natten, idag , etter jeg hadde tømmt blæra helt, så kjennes det som om babyen kommer....ekkelt...eller no...akk noe som trykker nedover
Solskinnsjenta Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Du bør kanskje vurdere å drikke mer hvis urinen din er så konsentrert. Husk på at kroppen tar opp mer vann nå som du er gravid, så du trenger 1/2 til 1 liter mer væske i døgnet i forhold til vanlig. Prøv å drikke omtrent et glass med noe i timen. Må også ofte på do, så på UL at den ene tvillingen lå og stanget inn i urinblæra mi, så det er ikke så rart at det ikke er plass til noe særlig der lenger =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå