Gå til innhold

Tillabvennen- juhuuuuuuuuuu!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der var du jo!

Grattis med ny pose da, er et godt kjøp det ja. Hvilken farge er det da? Ja, så den var til salgs.

Har kjøpt en tynn knallrosa dundyne på tilbud, kostet nesten ingen ting. Tenkte å sy en slags voski av den, med avtagbart trekk i kul multifarget fleece, slik at det går an å variere:) Mange poser i en liksom, og vendbar. Må ha en pose med hull til selene, for snuppa er snart på vei ut av vognen, og vil ikke lage hull i fiiiiine saueposen min;) Og så har jeg vært på babyshop også, kjøpt tannbørste man trer på fingeren, slik øve på å børste-tannbørste. Og kjøpt frukt-nett. Og stropp/bøyle til tripptrappen. Hun har jo blitt så stor, så måtte kjøpe litt stor-jente-ting:):)

Hvordan står det til? Svigers-problemet??

Her er alt fryd&gammen, innsovning går bare så bra nå, lurer på om vi er over en kneik.. Fremdeles en ammings på natten, men ikke så ille..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

S denne først nå jeg:( Det var litt leit...

Men HEEEEEEI!

Den er mørk blå med rødt inni. Veldig greie farger om neste unge skulle komme ut med snabelfant;)

Har hatt lyst på sånn tykktykk pose en stung nå, er litt lei av unge med xx antall lag med klær. Hehe..

Tror det blir en knalltøff pose, gleder meg til å se! Og hull til selene er kjempeviktig blitt. Skulle ønske jeg var like flink som deg så jeg kunne laget selv:(

Embla er heldigvis ikke på vei ut av vogna om dagene, men jeg har seler og hull klare til den dagen hun begynner:)

Jeg har bestemt at Embla skal pusse tannebisser for første gang i morgen, nå er de kommet så langt opp at de må taes vare på!

Har du prøvd fruktnettet? Veldig spent på om det er noe tess...

Vi skal kjøpe stol i DK når vi drar ned (drar 16 april) Og da skal jeg dersom pengene er kommet også handle masse til "prinsesserommet" jeg skal lage!

Vi flytter forresten i påska, og refinansieringen ble innvilget i går! *I`m rich, I`m rich* HAha...

Svigersproblemet er gått over litt, jeg var "stor" og inviterte hele røkla hit på bursdagen til Jens, de mumset kake og skravlet og koset seg (uten at jeg vekslet et ord med noen av dem:p) Fortalte svigermor etterpå hvordan jeg føler det og hva som har skjedd siden hun var her sist og alt i julen og alt. Godt å få sagt det! Hun lyttet og kunne jo egentlig skjønne litt at jeg synes det var uvant.

Så bra, det er deilig når de laller uten for mye pes. Grattis med sovebaby;) Hehe... Og en mating om natten er jo gull det egentlig, helt ok liksom.

Kan forøvrig anbefale et glass med namme til Andrea;Småfolk korn og frukt tror jeg den heter. Litt yoghurt, 3 forskjellige frukt og ris. Embla elsker den og den er liksom ikke bare dessert eller bare middag:)

Inviterer på jentekveld når huset er satt litt i stand:)

Håper vi ser dere snart igjen, neste uke er fullbooket for oss, men har litt lyst på en tur til KB snart igjen, så bare å si fra om det skjer noe morsomt der oppe:)

Skal forresten muligens møte Hidjey fra BiM i Oslo den 19, det blir spennende! (vet ikke om du husker henne?)

Ha en heeeeeeerlig helg!

Skrevet

Jeg måtte gå og legge meg jeg. greys på dvd, trenger jeg å si mer...

Mørk blå/rød blir fint i vognen din da:) virkelig et godt kjøpt!! nytt trekk koster nesten det samme.

Nei, har verken prøvd tannbørsten eller fruktnett enda, må finne passende anledning og passende frukt.

Stol??? Ala høystol? vi har sånn gammeldags i tre, sånn brettbar med hjul og lekebord når den brettes ned. stor suksess. snuppa er nemlig på vei ut av vippestolen når det skal spises, hun gidder kun å sitte i den når jeg dusjer el.l.

Flytte er gøy, grattis!!! Blir deilig med eget hus tenker jeg..

Godt det har ordnet seg noenlunde med svigers da, blir sikkert bedre etter hvert!

Sovebaby er nydelig, hun våkner kl 3 for mat og sover videre, men våkner 7!!! uff...

Tror jeg venter litt med yoghurt, men den ser god ut ja..

Jentekveld, juhuuuuuuu!!! jeg kommer!!! Vi skal ha barnevakt neste helg vi, med overnatting og greier, gleder meg stort. Du er seff velkommen hit når som helst, bare si i fra:) Kanskje jeg må ta en drammenstur til uka???

Hidjey, ja, husker nicket, men tror ikke jeg har pratet med henne. Jeg pratet ikke så mye med noen bestemte på bim, jeg bare pratet med alle jeg;). Bortsett fra deg og noen andre da. Apropos, har ikke sett cielo og EnJentemedEnJente på en stund... Lurer på om de har det bra..

Snuppa våknet litt her, men tror faktisk hun sovnet igjen gitt! Sove inne, i vognen, som IKKE TRILLER!!! WOW!!! tror som sagt hun er over en kneik nå:)

Skal du noe gøy i helgen da? Jeg får venninnebesøk i kveld, vi er utdrikningslag-enker. Blir middag og kjempekos tenker jeg:)

Skrevet

Greys på dvd er nok moro,må innrømme at jeg ikke har fulgt med på det...

Koster trekket så mye?! ooo, ja da har jeg gjort et godt kjøp:) Hehe...

Si fra når du har prøvd da! Er spesielt nyskjerrig på det fruktnettet!

Jeg, høystol, gjerne tripptrapp med spedbarnsinnlegg, men tripptrapp er jo svindyrt. Lurte på bare sånn vanlig høystol til å begynne med. Har funnet en på salg til 200 kr og den kan jeg jo bare sette hos besteforeldrene mine når jeg har råd til tripptrapp.

Hvordan kommer hun seg ut da? Det må jeg kanskje være obs på fremover jeg også.

Embla har også begynt å stå opp tidlig, mamma er ikke helt enig i at det skal være sånn:p

Å, så moro og ikke minst deilig med en hel helg med kos. Jeg trenger snart en kveld jeg også kjenner jeg. Begynner å bli småsprø når Jens er på jobb og jeg sitter her og gnur aleine kveld etter kveld. Derfor jeg fremdeles holder plassen min på den "aktiv bruker" listen.

EnJenteMedEnJente er stadig på skravla, cielo er ikke innom like ofte men ser henne innimellom, pratet med henne for noen uker siden. Alt er visst bra:)

Lillemor ligger faktisk i sin egen seng og sover hun, bare lahenne der, tre pip og så sloknet hun. Har sovet en time nå! Jeg er imponert, hun må gjerne fortsette sånn:)

Tja, i dag skal jeg en tur til besteforeldrene mine og så skal jeg kose sofa og mann i kveld. I morgen skal vi på MC messa. Det blir Emblas andre "motormesse" for hun var med på Autofilmessa også når hun var halvannen mnd eller så:) Hehe... Gleder meg noe veldig egentlig, har veldig lyst på både sykkel og lappen. *vrooooom*

Kose deg supermasse i kveld!

Er forresten treff på onsdag om du skal nedover:)

Skrevet

Jasså, du er oppe enda;)

Sitter og venter på fyllesvinet mitt jeg, så stakk innom her litt.

Nå er tannbørsten prøvd, og den virket finfint! Kan anbefales.

Kjøp tripptrapp brukt da vel, mye billigere! Jeg har høystol og tripptrapp etter søsters barn, med litt maling er de gode som nye:) Hun kommer seg ikke ut av vippestolen, men prøver skikkelig på det, bare når det er mat. Så tydelig at hun ikke liker å nesten ligge og spise, hehe..

Motormesse ja, sikkert gøy. Sikle... Hadde jeg vært rik hadde jeg hatt lappen og sykkel, men det kan jeg bare se langt etter.

I dag har hun fortsatt å krabbe-åle! Hun begynte for noen uker siden, men så ble det rolig en stund, før hun tok opp tråden i dag. Hun snur seg rundt i ring, og jobber skikkelig. Og så hadde hun nesten latter-anfall samtidig, lo så det runget skikkelig i hele stuen!!! Jeg holdt på å le meg i hjel selv, det var sååå moro!!!

Og så har vi prøvesmakt middagsglass i dag, mors lapskaus fra småfolk. Den var nam altså!! Og så har vi vært på Snowstock og kikket på konkurranse. Siklet litt på en tur på brett, men hadde verken med meg utstyr, eller hadde barnevakt som hadde ledig tid, så.. Men moro var det uansett, gale mennesker som hopper sinnsykt på bigjumpen!

Skrevet

SHIT!!! lapskausen altså....

Skrevet

Hehe, jeg VAR oppe:p

Info om tannbørste er notert. Skal prøve den fra Colgate i dag, Må det, for i desperasjonen på messa så fikk jentungen Snapple på tåteflaske som drikke:p Kanskje ikke så fryyyyketlig bra for små tannebisser:p

Jeg har veldig lyst på tripptrapp, får se hva det blir til etterhvert, de er billigere i danmark merkelig nok, er jo norsk design!

Øh... Må legge tøtta, skriver ferdig etterpå...

Embla hilser og sier "wææææææææææ"

;)

Skrevet

MC messe var spennende det. Har prøvesittet den nye Suzuki 750`n og den ville jeg VELDIG gjerne ha med meg hjem asså! *siklesikle*

Så moro med krabbeålebaby! Grattis! Håper hun gjør samme bragd neste gang jeg ser henne, høres ut som noe man egentlig burde fange på film;) Hehe...

Mor Lapskaus fra småfolk slo ikke an her, men jeg likte den ikke jeg heller. Smakte jo ikke som mor sin:p Haha... Men vi var på Coop Obs i går og "hamstret" forskjellige glass fra Hipp, prøvde grønnsaksmosen i går og det var suksess, så er det bare å prøve videre til vi vet hva som faller i smak og ikke.

Du står på brett? Har aldri fått til det jeg ass... Håpløst! Så jeg holder meg til mine snasne Atomic Carv ski jeg;)

Har egentlig ikke så mye å skrive i dag jeg. Hmmm, tenke tenke...

Skrevet

Har absolutt ikke peil på sykler, men sikle litt for det. Men egentlig er jeg for pysete, så dårlig råd er finfin unnskyldning, hahah.. Snapple for baby, hehe, skjønner godt at du vil pusse tannebissene da ja. Vi fikk til pussingen i dag også, tar bare en kjapp runde da, men tror det er effektiv læring for henne:) OG får virkelig god kontroll med den også, i og med at den er på fingeren min. Genialt produkt!!!

Jepp, burde fange krabbeålingen på video, men jeg var alene med henne, så.. håper jeg får filmet det snart:)

Nei, lapskausen var ikke vellykket. Kikket på innholdet, og det var mange ingredienser. Så har bestemt meg for å slutte å kjøpe middagsglass for å teste, lager heller selv. Skal snart prøve leverpostei i grsakmos:) det er jo så enkelt å lage opp mange porsjoner, så ingen unnskyldning tenker jeg da..

Brett, JA!!! Er ikke flink, pysete der også. Hm... Har ikke stått siden i fjor, et par forsiktige turer da jeg var nygravid og livredd for å dette og slå magen. Burde få tatt en tur denne sesongen da.

Har sydd meitei i dag jeg da, det var gøy, har prøvd den alt. Hun sitter mer skrevs enn i BB, men tror det blir bra. Har laget den vendbar med to forskjellige design til og med:):)

Sitter og ser oppdragelsestv, grusomme barn, eller kanskje det er foreldrene. grøss... håper vi ikke går i de samme fellene etterhvert, og er flinke til grensesettingen.

Har ikke så mye å skravle om jeg heller, tror jeg skal ta med fyllesyke-slasken min opp snart og se mer greys...

Forresten, hun marie skrev et innlegg til deg, er på side 2 el 3 nå tenker jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...