Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har vi fulgt gullet vårt til den siste hvile.det ble tøft.så inn i hampen tøft....kom dit lenge før,og møtte familier,venner og andre nære.alle fikk ta et siste farvell i fred og ro.var så fin stemning.

vi hadde det vondt.fryktelig vondt.verst var det for di unge.å aldri skulle se sin lille mer,er grusomt.man vil ikke gi slipp..man vil helst bare holde fast.var mye nydelige blomster.under hele sermonien var det en lysstråle som skinte inn vinduet og over den lille kista.gjorde godt å se den.vi vet......hadde to sanger med sang og piano.vi avslutta minnene etter gullet vårt med nattasangen hans."ingen er så nydelig som du".den sangen er helt han.vi gråt masse,det løsna skikkelig.å vi har en god følelse.vi kan endelig sørge.vi fulgte lille vennen helt frem.fikk bære og være med å senke han ned der han skal sove for alltid.han blir godt passa på,for mamman til bestefar er der også.

mange var der med oss.han var en elsket gutt av alle.nesten 6mnd,men alikavell satt dype spor i oss.vi fikk fine timer etterpå.god mat,slik han likte.var en storspiser.kaffe og kaker.vi mintes,lo,og kosa oss.vi roa ned.jeg sitter igjen med en tomhet.er knust,men alikavell glad.vi fikk oppleve en nydelig begravelse,på en nydelig gutt.aldri kommer jeg til å glemme han.heller ikke hva han lærte oss mens han strålte blant oss.

føler jeg må bearbeide mye nå.er så mye som har skjedd.så jeg kommer vel innom for å finne styrke.

ikke mye piff igjen kjenner jeg.men det kommer nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så tungt dere må ha det;-(

Det er så gruelig urettferdig at noen får tildelt så kort tid her på jorden.

Håper at dere kan finne styrke hos hverandre i tiden som kommer.

Styrke-klem fra nord.

Skrevet

heisann du!

er her inne å kiker innimellom,siden jeg har fått med meg at du skriver litt her....jeg vet ikke hva jeg skal si egentlig, ord blir fattige...begravelsen hørtes kjempefin ut, så fin som en begravelse kan bli....

det blir nok en tøff tid framover også, men nå har dere fått fulgt han til englehimmelen der han har mange som passer på han...

tenker sånn på dere, har grått så mange tårer for dere... må bare si fra om det er noe mer man kan bidra med!!

klem

Skrevet

Jeg vet det at det det føles litt godt etterpå, litt godt og komme igjennom noe man har gruet så veldig for......

Nå må du ta vare på deg selv, hente krefter i go`gutten.... Ikke glemme å sørge, men huske på å leve, å elske.

Jeg er sikker på at gullet likte mormor best når hun var i godt humør....

Han trivdes nok best når mormor sang og tullet.

Så kjære deg, livet vil sørge for at dere komme dere videre.....

Og her må du bare komme og gå som det passer deg, vi er her vi......

Tar i mot deg om du er trist eller glad, eller om du trenger å skrike litt.

Sender deg en god klem.

Skrevet

Kjære deg....Ser for meg lysstrålen som fulgte ham gjennom seremonien....vakre små tegn.......Luften går ut av en på en sånn dag......en følelse av buklanding blir det nok de neste dagene..... Vi er her og venter på deg......

Lys & Varme

Klem

Skrevet

Du beskriver lysstrålen så vakkert-det var nok lillegutt som strålte ned til dere.

Husk at han er med dere,og følger dere alltid !

Ta dere tid til å sørge,hvordan går det med datteren din??

Tenker på dere!!

Skrevet

Har svart deg på mobilen ,men skal svare deg her også.

Da jeg fikk meldinga di på lørdag knakk jeg sammen ,min første tanke var å få snakke med deg ,tok mot til meg og ringde deg,stakkars deg sier jeg bare slik jeg gråt,flau ennå.Men det var så godt å få snakka med deg.Etter denne samtalen har vi to snakka mye sammen.

I kveld fikk jeg en ny melding fra deg.Du skriver så vakkert at jeg føler at jeg kan se alt for meg,nesten som jeg fikk være der sammen med dere..

Jeg har tenkt på dere i hele dag ,har vært så spent på om alt kom til å gå bra om dere fikk en verdig avsluttning i kirken og ved graven.

Sitter her alene i kveld gubben er nok engang på jobb så jeg lot alt slippe ut.Har hiksta av gråt for dere alle sammen.

Nå begynner hverdagen,den blir tung,men en må bare ta endag om gangen.En dag er det plutselig litt lettere å stå opp om morgenen,det kommer gradvis snikende.

Vil bare si at jeg er her for deg og jeg er glad for at du orker å skrive ned historia di.

Det er så mange som spør etter deg og tenker på dere.Fra lindesnes til nordkapp har Stjerna deres rysta norge.

Tror solstrålen ville vise dere veien videre,Stjerna deres har det bra ,fordi om dere savner han,tror det var ett tegn jeg.Vil iallfall tro det.

For det samme skjedde med oss da pappa ble gravlagt,roen kom over meg den gangen.

Håper det samme skjedde med dere.

Er veldig glad i deg vennen.Tusen hjertelig takk for at jeg får lov å være vennen din.

Koseknuseklem fra Hege.

Skrevet

Blir så trist når jeg leser dette!

Det har vært en tøff dag for dere, men det er godt å lese at midt oppi alt det tragiske så er dere der for hverandre og kan minnes og le litt sammen. Dere får ta en dag i gangen og være der for hverandre!

Mange varme klemmer og tanker til dere!

Skrevet

Dette har nok vært en tøff uke, med en fryktelig avslutning i dag - selvom det var vakkert.

Når det blir tunge dager fremover får du komme inn hit, så vi kan klemme deg!

Skrevet

Er veldig lei meg på deres vegne - det må være ubeskrivelig tøft å oppleve alle foreldre og besteforeldres marertitt!

Tenker på dere hver eneste dag, og håper at minnne om den flotte begravelsen gjør hverdagen lettere for dere.

Skrevet

Kjære,kjære du! Ord blir så fattige,vet ikke hva jeg skal si..har så vondt av dere,det verker inni meg og kan bare tenke meg hvordan dere har det. Stor stor klem!!

Skrevet

Så fint at det ble en fin begravelse mitt opp i alt det vonde.

Stor varm klem fra meg og Thyra.

Skrevet

Det var godt å høre at begravelsen ble fin,- tenkte på dere.....

Stor klem fra meg og lillegutt her. Ta vare på deg selv og hverandre i tiden som kommer.

Skrevet

Kjære attpåklatt "en gogutt"!

Så fint du skriver om dagen deres. Jeg ser også for meg lysstrålen som skinner og minner... Det er en mening med alt :)

Stor klem fra meg

Skrevet

Skjønner at piffen er borte. Nå starter dere på en måte på nytt alle sammen og skal finne ut av en ny hverdag. Ikke vær redd for å bruke oss her inne også i tiden som kommer når du trenger oss!!!

Selv om vi nok er en gjeng med sippekjærringer hele gjengen, så er vi her for deg!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...