Gå til innhold

han blir så lett distrahert, og sitter aldri i ro..flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha ner 9 mnd, og en liten turbo!!klarer aldri å være i ro. stelling er et mareritt...snur seg overalt, skal rase ned alt, sparket, løfter rumpen osv. i dag knuste han glasset til tannkostvannet.skal alltid rive ned bleiene, og alltid rive mesoftene fra hverandre. alt må flere meter vekk fra han. prøver eg å smøre kroppen med krem, så SKAL han ta kremtuben.samme med tannkosten.

når han spiser sitter han å spreller i stolen.føttene går i et, og han prøver alltid å ta skjeen,koppen eller tallerkenen. hopper opp og ned på stumpen. ammingen er også en utfordring.skal ikke ligge stille.han setter seg opp, og bytter på puppene etter et par super hele tiden. og kan ikek ha noe i sofan,for da må han ta det og spise det. har også prøvt å spise tatooveringen eg har på magen, og genseren min. håret tar han tak i med en gang han får sjansen. på gullet er han totalt turbo!!ruller overalt,åler seg framover og bakover og i ring.

og dette er bare litt...hehe er travelt her om dagene ja:P

flere med små turboer?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner til det der, lillegutten min er akkurat som deg. denne tiden hvor de var der du satt de er over. er moro også men kan bli sliten og frustrert. min er 8mnd- har vært sånn en stund. vil jo ikke vare i ro på fanget i 5 en gang. he he. klem

Skrevet

Kjenner til det der, ja...

Har en turbogutt på snart 10 mnd her. Sitter omtrent aldri i ro, så det blir sjelden noe kos på fanget. Hadde ikke ro til å kose seg ved puppen en gang, så vi måtte gi opp ammeprosjektet for et par uker siden. Han er høyt og lavt, krabber og reiser seg over alt. Og å kle på seg er visst ikke noe morsomt! Da går armer og bein i alle retninger og han vrir og bukter seg som ei lita åme.

Men han er stort sett en blid og fornøyd gutt. og han sover heldigvis godt hele natta. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...