Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 hei jeg reiser til lanzarote 6 april og er da i uke 30 er det noen som har reist på den tiden som har vært veldig nervøs for flyturen eller redd for at det skal skje noe? jeg har kjempe lyst å reise og gleder meg, men kan det være farlig å reise såpass sent i svangerskapet?
*RutIetutt* Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Tror det går fint jeg - men ville tatt en legekontroll rett før du reiser sånn at du får skjekket at alt er ok + få attest til flytur. Jeg og samboer skal en uke til Gran Canaria i mai - og da er jeg 31-32 uker - gleder meg jeg:o)
tjorven 1 Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 jeg reiste til philipinenne da jeg var 7,5 mnd på vei, laaang reise landet hjemme på dagen 36 uker. var ikke redd for å fly. de føder barn på lanzarote også....tror at om det skulle skje noe så er det ikke fordi du reiser. reiser selv en tur til frankriket i min30. uke i år støtte strømper og vann er lurt.
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Tror ikke du trenger å ha noen betenkeligheter med det hvis du har et normalt svangerskap uten spesielle komplikasjoner. Var selv på Gran Canaria i mitt forrige svangerskap og det var helt herlig. Deilig å slippe mye klær og bli brun og føle seg litt fresh! Ønsker deg god tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå