Gå til innhold

aaarrrrg!!!! Er kjempe irritert på sambo.......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..og gudene veit hvorfor......!!!! Herregud det må jo bare være hormonene som gjør dette her.. Merker bare at det liksom skal så lite til før jeg kjenner at jeg blir skikkelig irrirtert på han, hmmf!!!!

Merkelige greier! Og sambo da som ikke har gjort noen ting og bare er som han pleier, stakkars!!!

 

AHHHHHHH det var jammen godt å få ut!!!!

 

Flere som har opplevd dette???eller er det bare meg og mine hormoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff ja...til tider er det nok at han ser på meg....får lyst til å kvele han...kjenner at det koker...hahaha stakkars mannfolk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen der, ja. Hos meg begynte det nesten over natten da jeg ble gravid. Tålte nesten ikke å høre på at han tygde, men det er litt bedre nå enn i starten.

Helt klart hormonelt. Har lest om det et eller annet sted (årsaken), og hørt flere fortelle om det. En dame jeg kjenner tålte ikke lukten av sin egen mann under noen av graviditetene. Gikk heldigvis over etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det der kjenner jeg igjen.. hehe.. tror det er ganske vanlig til tider ;)

Humøret er veeeldig varierende.. tror mamma også har merket det... ooops..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kjenner meg igjen. Blir sinnsykt irritert på han når vi spiser mat. Syns han spiser som en grådig gris + at det høres ut som et trøskverk når han tygger/svelger. Bruker å skr TV'n på full guffe, så jeg ikke hører det så godt. Han kan jo ikke råd for det stakkar, er jo bare en mann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh nå ble jeg i bedre humør, kjempe deilig.....Godt å høre at det ikke bare er jeg, hi hi hi ( jeg som er HI forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare henge meg på her :o) fra ca uke 8 til uke 13-14 var jeg så irritert på mannen min at jeg holdt på å sprekke! til og med måten han pustet på irriterte meg he he.. men nå er alt mye bedre, så det går nok over for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Er så irritert at jeg holder på å sprenge!!! Blir rasende å de miste tingene. Syns samboeren min er totalt tilbakestående til tider og da klarer jeg ikke la være å klikke. Alt startet i uke 7. Før det var alt fantastisk og vi gledet oss til i få barn sammen. Er i uke 8 nå og det blir bare verre og verre. Håper seriøst det bedrer seg snart for man blir jo helt utslitt av å bli så sinnsykt sur og oppgitt! Tipper hver eneste dør i huset har blitt slengt igjen et par ganger hver. Kvalm er jeg også, pluss mye på jobb hele tiden. Får heller ikke sove pga urolige bein og en hjerne som bare ikke klarer å skru seg av. Føles håpløst!! Leser det blir bedre etter uke 12. Krysser fingre og tær for at det stemmer. Får sykt dårlig samvittighet etterpå også!! Det fins ikke noe jeg mer vill enn å være god mot samboeren min, rolig i sjelen og planlegge for ett vidunder.

 

Anonymous poster hash: 7cf3b...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så irritert at jeg holder på å sprenge!!! Blir rasende å de miste tingene. Syns samboeren min er totalt tilbakestående til tider og da klarer jeg ikke la være å klikke. Alt startet i uke 7. Før det var alt fantastisk og vi gledet oss til i få barn sammen. Er i uke 8 nå og det blir bare verre og verre. Håper seriøst det bedrer seg snart for man blir jo helt utslitt av å bli så sinnsykt sur og oppgitt! Tipper hver eneste dør i huset har blitt slengt igjen et par ganger hver. Kvalm er jeg også, pluss mye på jobb hele tiden. Får heller ikke sove pga urolige bein og en hjerne som bare ikke klarer å skru seg av. Føles håpløst!! Leser det blir bedre etter uke 12. Krysser fingre og tær for at det stemmer. Får sykt dårlig samvittighet etterpå også!! Det fins ikke noe jeg mer vill enn å være god mot samboeren min, rolig i sjelen og planlegge for ett vidunder.

 

Anonymous poster hash: 7cf3b...1ee

Har det på samme måte 😅😅😅😅 er i uke 21 å det har ikke blitt bedre......heldigvis jobber Jan på havet så får en god pause fra han, men vi prater jo i tlf også 😋 Ista la jeg på i sinne. Så begynte jeg å gråte haha 😅 føler at jeg er helt kokk ...,så du er ikke alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til min sambo en kveld at jeg måtte bare og og legge meg for ser irriterte meg at han pustet😱 stakkars han får alt her altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til min sambo en kveld at jeg måtte bare og og legge meg for ser irriterte meg at han pustet😱 stakkars han får alt her altså.

Hehe stakkars :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...