Gå til innhold

noen som testet negativt dagen etter mensen skulle kommet og likevel var gravid?? Trenger svar!!!


April 2006+Desember2007

Anbefalte innlegg

Jeg pleier alltid å være på tiden, nå er jeg to dager over.. testet negativt idag... Hadde en knøtt liten blødning, for 4 dager siden, kun litt på dopapiret liksom.

 

Er det noe håp??? Kan jeg være gravid? Hvor lenge bør jeg vente med evt ny test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ei venninne av meg testa negativt flere ganger etter at hun skulle hatt mensen, men så nesten en uke etter forventa mensen ble testen plutselig positiv. Hun har nå en herlig liten nyfødt gutt :-) Ta en ny test om et par dager kanskje!?

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat sånn jeg også. hadde en liten blødning over en og en halv dag som startet på onsdag, hadde ikm på torsdag og negativ i dag , eller veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig svak positiv i dag. Tror vi har hatt en sånn slags implantasjonsblødning, og det er først etter at egget har festet seg at det gir kroppen din beskjed om hva som holder på å skje, i fom av hcg holmonet. Har ellers litt stikkninger i høyre lyske og tidvis kvalm. JA, vi kan være gravide!!!!! ;) Har også fått "sen" test tidligere og var gravid da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, testa poaitivt over ei uke etter jeg:) Mange negative først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja jeg testa ikke positiv før jeg var 5 dager over ca tror jeg...må vente til det er nok av det stoffe i pisse før det slår ut...ikke alle så har så mye med en gang..men bør jo vise hvis du har godt ei uke over da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er det morsomste med å være gravid, det er jammen ta at vi er så ulike. Ingen har og føler seg lik fordet om vi er sånn ca like langt. Akkurat i denne her saken, testet jeg positivt med engang...en dag uten mens var to strek på testem....men trodde det kunne være feil, så tok en to dager etter :) Fortsatt to streker.....dette er morro gitt! Brukte faktisk Quick Respons også, der det er veldig mange som klager på at de er ustabile å bruke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet negativt to dager etter forventet mens. Det var ikke antydning til to streker ei gang. Trodde derfor jeg ikke var gravid, og ble litt lei meg. Men jeg fikk ikke mensen, og flere og flere tegn dukket opp. Jeg tørte ikke ta ny test igjen før 13 dager etter mensen skulle kommet. Da var den Klar og tydelig Positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...