Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har tømt hele posen med nan 2 i en plastboks for oppbevaring.kom til å tenke på det etterpå at alt som mme skal ha"kontakt med",skal steriliseres.Er det farlig?Andre som har gjort det? Er kansje veldig hysterisk iogned at jeg lurer på det,eller?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Hvorfor oppbevarer du det ikke bare i den posen den kommer i ? Vet dessverre ikke om det har noe å si om boksen du bruker burde være sterilisert : )
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Det ble så mye søl,og er lettere å oppbevare siden vi har dårlig skapplass... Noen andre som vet?
Stina <3 Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Ikke farlig at den ikke er steril. Babyen tåler nok de bakteriene som evt er der. Ikke noe å være hysterisk for. Jeg har en doseringsboks jeg har nan i med ut. Og den er bare vasket i oppvaskmaskinen.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 ok,så bare et innlegg her for en stund siden kom jeg på.At det var lett å få bakterier av mme.Og at det i verste fall kunne ende med død!!!Litt skeptisk...
Chiquita Bananas Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Skjønner hva du mener - jeg tok bare hele posen nedi en rund boks som passet perfekt til den i både høyde og bredden slik at det ble mindre søl.
pandabjørn Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 jeg har hatt mme i en tupperwareboks siden gutten min var 2 mnd nå er han snart 1 år..og jeg har aldri hørt at man skal sterilisere boksen før man har mme oppi.. du er kanskje litt hysterisk ) barn har bare godt av å få litt bakterier i seg hører det er mange som koker flaskene hver dag pga bakterier det har aldri jeg gjort til gutten min! men han lever fortsatt!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Takk for alle svar.Hebbie:Det var lurt.Det har jeg aldri tenkt på:)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå