Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skrev et innlegg tidligere i dag om babyen min på 5 mnd som hadde 39 i feber. fikk parcet og gikk ned til 27,6. vært slapp,men spist godt. enel grinete. gulpet mye. er tett i nesen. hoster og nyser litt. ellers veldig blid innimellom. foreløbig hjelper tabl. men snart er det natt. vekker dere barna om natten når de har feber+ kan de ikke bade+ og ikke ut+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(regner med at h*n har 37,6, ikke 27,6)

jeg sjekker feberen om natta, har til og med hendt at jeg har satt vekkerklokka på ringing hvis feberen har vært høy og ungen slapp. Jeg bader ikke ungene dersom de har feber, vet ikke hva andre gjør, men jeg tar de med ut dersom jeg MÅ i butikken og jeg er alene hjemme. Ellers blir de holdt hjemme til de blir bedre.

God bedring til den lille...

Skrevet

Man bør vekke barna på natt når de har feber for å sjekke om de våkner lett. Det er sikkert ikke farlig å bade om barnet har feber, men bare være obs på å få tørket det med det med engang så det ikke blir kaldt. trenger jo ikke bade så lenge. Fastlegen vår sier at om feberen ikke r høy kan de godt sove ute ;-) Unasett passer man på å kle barnet så det hverken er for varmt eller kaldt (akkurat som ellers- bare regulerer temp med klærne)

Når minsten vår har feber sover han som oftest på rommet vårt- letter å sjekke han da syns jeg

Skrevet

mente 37,6 ja.. takk for svar. blir litt bekymret når dukken blir syk for første gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...