Gå til innhold

Light-produkter/kunstig søtningsmiddel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som spiser/drikker lightprodukter?

Velger å være anonym. Mange her inne som reagerer KRAFTIG på vekt og lightting og tang...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, eg drikk lettsaft (når eg først drikk saft) sidan det berre er det vi har i huset. Og eg drikk litt lettbrus innimellom. Men sidan eg drikk så lite brus føler eg at eg kan gå for vanlig brus når eg først drikk det.

Elles et vi lettost (philadelphia/kremost) og lettyoghurt.

Skrevet

Neida, det er ikke bare deg! Jeg drikker lettbrus, jeg! Hver dag! Betyr ikke at jeg ikke drikker vann, men synes det er godt med tab x-tra også, og både lege og jordmor sier det er ti ganger bedre å drikke dette enn sukkerbrus. Hvis du er redd for aspartam el.l., leste jeg i et legeskrift at det skal STORE mengder til før det er skadelig, selv med baby i magen. Mener å huske det var snakk om 14 liter om dagen eller noe..!! Så en halvliter lettbrus om dagen drikker jeg med GOD samvittighet ;-)

Skrevet

Jeg drikker fun light saft hver dag og cola light i helgene :) så det er nok ikke bare deg... Jeg drikker og spiser det jeg har lyst på jeg :)

Skrevet

nei drikker nok ihvertfall et glass pepsi max om dagen jeg noen ganger mer, og hvis jeg drikker te så bruker jeg sukketter.

Er veldig lite glad i vanlig sukker i te og brus med sukker så da prøver jeg bare å drikke mindre av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...