Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Er det bare meg som spiser/drikker lightprodukter? Velger å være anonym. Mange her inne som reagerer KRAFTIG på vekt og lightting og tang...
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Neida, eg drikk lettsaft (når eg først drikk saft) sidan det berre er det vi har i huset. Og eg drikk litt lettbrus innimellom. Men sidan eg drikk så lite brus føler eg at eg kan gå for vanlig brus når eg først drikk det. Elles et vi lettost (philadelphia/kremost) og lettyoghurt.
Én til Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Neida, det er ikke bare deg! Jeg drikker lettbrus, jeg! Hver dag! Betyr ikke at jeg ikke drikker vann, men synes det er godt med tab x-tra også, og både lege og jordmor sier det er ti ganger bedre å drikke dette enn sukkerbrus. Hvis du er redd for aspartam el.l., leste jeg i et legeskrift at det skal STORE mengder til før det er skadelig, selv med baby i magen. Mener å huske det var snakk om 14 liter om dagen eller noe..!! Så en halvliter lettbrus om dagen drikker jeg med GOD samvittighet ;-)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Jeg drikker fun light saft hver dag og cola light i helgene så det er nok ikke bare deg... Jeg drikker og spiser det jeg har lyst på jeg
Tia med 2 ♀ Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 nei drikker nok ihvertfall et glass pepsi max om dagen jeg noen ganger mer, og hvis jeg drikker te så bruker jeg sukketter. Er veldig lite glad i vanlig sukker i te og brus med sukker så da prøver jeg bare å drikke mindre av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå