Sina-mor...;-) Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Huff, har slitt en 14 dagers tid med snuppa nå. Spiser bare litt til hvert måltid, også nekter ho å spise mer. Blir bare tull og griseri. Må true i henne av og til. vanligvis spiser ho 4 måltider. 3 med grøt og 1 middag +dessert. Er ikke så glad i skive enda. Men de siste dagene har ho vel spist bare 2 kanskje 3 måltider i løpet av dagen. Orker snart ikke mer... en kamp hver gang ho skal ha mat. Hjelper ikke om pappa'n prøver å gi ho heller. Trenger de mindre mat etter hvert? Får ho i seg nok tro selv om det bare blir små-spising??
Mirakeljenta08 Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 hei på deg, kjenner meg godt igjen. minsten er har vært sånn i 2 uker. men han har bronkitt så har vel ikke matlyst. men det er slitsomt når de ikke vil han mat. han snur også på hode. jeg gir han bare det han vil ha. det er melk, vann, frukt og dessert også litt grøt. det gårt opp og ned med disse småtassene. lykke til med din. kommer etterhvert skal du se. klem
Sina-mor...;-) Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Takker :-) ja jeg får håpe det kommer seg, for en blir jo urolig for om de får i seg nok. Også er det så irriterende å kaste all denna maten hele tida også.... Men men, det kommer vel bedre tider...
Mirakeljenta08 Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 ja en for bare ikke gi opp, du får ta en ekstra veiing. det gjorde jeg. minsten hadde ihverfall lagt på seg. han min har alltid vært mest glad i melk. middag har aldri vært pop så håper ting retter seg. klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå