Gå til innhold

Når forteller dere det?


Gugga

Anbefalte innlegg

Har store problemer med å holde det skjult! Og det er ikke på grunn av magen! Har vært veldig trøtt, er litt kvalm og er svært ukonsentrert. Så nå har svigermor, mor og arbeidskammeratene mine begynnt å lure svært! Det er kun søsteren min og søsteren til samboeren som vet om det nå siden det enda er svært tidlig. Skal fortelle det til resten av familien i påsken. Liker ikke presset med å hele tiden måtte "forsvare" meg mot spørsmål. Flere som har det slik? Når forteller dere det til folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa det veldig tidlig med førstemann, med en gang faktisk he, he, men bare til foreldre og nære venner da.

Nå skal jeg prøve å holde meg litt, men det klør jo i fingrene etter å fortelle gladnyheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skjønner hva du mener...

Har egentlig alltid ment at man ikke skal fortelle det før det har gått minst tre mndmen det er jo bare en gammel myte.

Nå som jeg selv er gravid, og JEG VET DET, så er det vanskelig å la være å fortelle det.

Vi har fortalt det til nærmeste familie, og hvis noen spør meg, så kommer jeg til å svare ærlig.

 

Klem fra Emida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil vente lenge, folk kommer sikkert t il å bli litt overraska da minste bare er 8 mnd.

 

Men skjønner hva du mener ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke fortalt det til noen - men har jo SÅÅ lyst!!! er 6+5 idag.

 

Tror jeg skal fortelle det til de aller nærmeste, dvs familien og et par venninner snart. hvis det skulle skje noe innen uke 12, vil det jo da uansett være godt å ha noen å dele det med også...

 

Men jeg unngår å fortelle det på jobben før uke 12 tror jeg. det er jo ikke noe vits... eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 4 uker på vei men har fortalt det til familien og venner...men venter med å si det på jobb ennå. Det er uanset vanskelig å skjule en så koselig beskjed:) Med førstemann ventet jeg 3 månender med å fortelle det.....men valgt å være mer åpen denne gangen:))))Det er noe hver enkelt må føle på selv tror jeg.

 

Lennox 73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...