Gå til innhold

hvor mye veier dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

173cm og veier nå 72kg 16+5 uker. Har lagt på meg 3 kilo

Skrevet

173 og 62 kg, har lagt på meg 6 kg, 22+6.Har alltid vært i overkant slank.

Skrevet

JEG ER SÅ LEI DISSE VEKT-INNLEGGENE!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke lag et hysteri her inne, folk er utrolig opptatte av vekten sin!

Det som er viktig i denne perioden, er å spise sunt og gå opp i vekt ER er helt naturlig!

Skrevet

Til Anonym som er dritt lei vekt. La være å lese da!! Jeg er i hvert fall ikke hysterisk over vekta mi. Hadde jeg vært det hadde jeg ikke fortalt hvor mye jeg veier.

Skrevet

Men kjære vene, det var fælt så hårsår du var da...Jeg er fullstendig enig i at det er normalt å legge på seg, hvor mye avhenger av størrelse fra før. Den gyldne middelvei er løsningen. Kanskje noen føler de har lagt på seg veldig mye og kan bli beroliget over å høre om andres erfaringer, og omvendt. Jeg har alltid vært for tynn og synes det er betryggende å høre at det finnes andre som meg. Noen fasit er det uansett ikke på hvor mye man skal/ikke skal legge på seg.

Skrevet

enig. det er helt frivillig å lese. greit å få svar på det man lurer på!

Skrevet

Det er dessverre litt vanskelig å la være å legge merke til, når det er i annhver overskrift!!!

Selv om ikke du er hysterisk, så er det sikkert mange som vil bli stressa av alle disse innleggene.

Ta vekt-diskusjonen når barnet er født!

Skrevet

Jeg er 1.58høy og veier 59 kg...er 15+1, har enda ikke lagt på meg, men det kommer vell:)

skjønner ikke hvorfor noen anonyme må være så frekke, kutt ut å les da, viss dere syns det er så teit...

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet enig med deg (som jeg har skrevet tidligere også). Skjønner imidlertid ikke hvordan noen kan bli stresset av akkurat dette innlegget, kan være greit med en oversikt så man ser at det er store forskjeller.

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis akkurat dette innlegget som kan virke stressende, men dette var dessverre dråpen for meg. ..

Og jeg er én av de som har latt meg stresse litt, selv om jeg ikke har lagt på meg så mye og er slank i utganspunktet!

Skrevet

Makan da annen hver innlegg er også hvor mange dager er det igjen til termin. Det Synes det er uinntresant Men vet du hva mange svarer så da skjønner jeg at mange synes det er veldig spennene. Hva gjør jeg? Skriver innlegg om hvor dust det er å lure på det? Nei jeg lar vær å gå inn. Mange lurer på vekt og det er ikke så veldig rart for det er det mye fokus på. Betyr ikke at man er hysterisk for det. La vær og les!!!

Skrevet

du..ærlig talt.. det er faktisk langt fra å være i samme kategori..

Ikke svar meg du, er du snill

Skrevet

Mente bare å si at man må la være å lese det som man ikke er opptatt av eller det man blir provosert av. Selv så går jeg ikke inn på de sidene jeg ikke er opptatt av eller som provoserer meg. Jeg synes ikke man skal være kjip med HI så lenge det er et spørsmål som ikke krever annet en et enkelt svar.

Derfor svar eller la vær!!

Skrevet

he, he nå ble det mange anonyme her

Enig med at man ikke trenger lese og svare på slike spørsmål hvis en ikke vil. Hvis annenhver linje er om vekt hva så??

Skrevet

Herlighet!

Det er som å gå i en bratt oppoverbakke å prøve å få et poeng frem her!

Glem det!

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om vekten,den stopper når den stopper;o)

Jeg veide 62 når jeg ble gravid og nå er jeg 25 uker på vei og veier 70;o)

Jeg tar det som det kommer!! Er ca 1.69 høy!

Skrevet

171 cm og nå 69kg.lagt på meg 10kg.er i uke 28

Skrevet

jeg er 168, veier rundt 62 nå tror jeg (vekta er tom for batteri ..:) tok av 3-4 kg pga svangerskapskvalme de første 3mnd. har siden da lagt på meg ca 10 kg... merker at kiloene kommer fort nå, så regner med å komme på MINST 70. gjenstår å se:)

Skrevet

Helt enig med deg anonym...

Og selvom man "bare kan la være å lese vektinnleggene", som det er så skremmende mange av, synes jeg det er trist og synd med denne vektfokuseringen blant kvinner og da spes blant gravide kvinner. Kanskje hvis man slutter å være så opptatt med å sammenlikne hverandre så blir hele fokuset dempa og folk får det kanskje litt bedre med kroppen sin og seg selv

Skrevet

Jeg er 179cm og veier 75kg er i min 21. uke, har gått opp 12kg.

Skrevet

166cm, 61 kg - 20+3 i dag - gått opp tre kg så langt.

Skrevet

170 cm og veier nå 84 kg. lagt på meg 4 kg er 17+3. første graviditetn veide jeg 86 når jeg fødte.... min idealvekt er 70 kg men ligger normalt på 77kg.....he he men veide 80 nå når jeg ble gravid.. og denne gangen legger jeg på meg mye mere enda jeg spiser sunnere og trener mere enn første gangen så det er ikke alt man rår over :-)

Skrevet

Dette er nytt for meg så jeg setter pris på å kunne ta opp mye rart, anonym.. Så derfor; jeg er 163 og veier 55 kg nå, har lagt på meg 6 kg.Er 23 uker.

Skrevet

jeg lurer mer på hvorfor du vil vite hva andre veier....har det noe å si om jeg veier 55 eller 75?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...