Hjertemor Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Har enda ingen favoritt... Hva er ditt beste kjøp?
Nickeguri Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 De siste månedene har vi bare brukt ull, og er da mest fornøyd med Fru Lyngs bodyer og strømpebukser. De blir ikke så fort tynnslitte, og holder godt på varmen.
Retro-mamma Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Yndlingsbodyen min er en kul fra uglydesign.com som vi fikk i gave - det står "Are you talking to me?" på den. He he he. Kjempesøt. Strømpebukse er en stripete rosa og rød fra Laban & Labolina.
nepomuk Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Har brukt mest ull de siste månedene, så da må det bli stømpebuksene fra Joha og ullbody fra Cubus og Ullrik.
MintCondition Skrevet 10. mars 2007 #5 Skrevet 10. mars 2007 Om du tenker passform og om de holde farge og form etter vask så er Ida T-strømpebuksene mine absolutte favoritter! Bodyene er også fine, myke og gode, og holder fargen fint.
Twig Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Må være bodyen ho har, som det står "familiens sjarmtroll" på )
Lille pastill Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Det går bare i ull her også for tida, og vi er så heldige å ha en mor/mormor som handler på nøstebarn hver gang hun er her. Nøstebarn-bodyene og strømpebuksene er mine favoritter - da vet jeg at snuppa holder seg god og varm!
*Magic* Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Ull/silke body fra Nøstebarn og ull longs fra Pippi er helt klare favoritter. Joha ullbodyene er heller ikke å forakte:)
mammmamia ** Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 Petit Bateau sine bodyer er de desidert beste jeg vet om! Og MP sine strømpebukser er suverene, holder vask etter vask etter vask, selv om de er dyre..!
Hjertemor Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2007 Hvor fpr man kjøpt Ida T strømpebukser og Petit Bateau bodyer? Og MP strømpebukser? Er disse merkene å få kjøpt på nettet, eller kun i de store byene? Bor i lille Fredrikstad.. Er forresten helt enig i at Nøstebarn har herlig ulltøy!
mammmamia ** Skrevet 10. mars 2007 #11 Skrevet 10. mars 2007 Petit Bateau kan du få kjøpt i Oslo i hvertfall og på eBay f.eks. MP strømpebukser får du på f.eks. www.prinsessebutikken.dk - utrolig gode og verdt hver krone!
--==Ceci==-- Skrevet 10. mars 2007 #12 Skrevet 10. mars 2007 Helt klart MP strømpis, helst de med 50% ull har vært en favoritt i vinter. På bodyfronten er det MOLO som gjelder. Deilig myk bomull med litt stretch, som holder seg bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå