Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere positive erfaringer med cerazette? Kommer for eksempel menstruasjonen tilbake med en gang man begynner på pillene? Det var så deilig å slippe mensen mens jeg var gravid... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg bjynde på cerazette for 4 uger si, fekk mensen/blødning ei uga itte d. Å har hatt blødning i 3 uger nå...dridleie kan du sei! Men eg håbe jo på at mensen sga fosvinna heilt..Eg prøve ett brett t, å viss d ikkje bler bere så slutte eg ijen asså;)

Skrevet

Mange får veldig uregelmessige blødninger, og det kan vare i veeeeeldig lang tid før det eventuelt stabiliseres. I tillegg blir mange kvalme av dem. Jeg sluttet med dem innen 1 mnd var gått, da var jeg lei av å ha flere små blødninger i løpet av kort tid.

Skrevet

Jeg er nok en av de heldige brukerne av carazette =0) Fikk en menslignende blødning 2 uker etter at jeg starta med de og den varte ca 1 uke. Siden det har jeg ikke blødd i det heletatt. Er 4-5 måneder siden jeg begynte på de. Har heller ikke merket noen andre bivirkninger heldigvis. Nyter det så lenge mensen holder seg borte =0)

Skrevet

Jeg begynte med den med en gang etter fødsel. Fornøyd. Fikk ikke mensen før etter 9 mnd eller noe sånt!

Skrevet

Har brukt Cerazette siden juli, altså i 7 mnd. Småblødninger de to første ukene, ingenting siden. Er kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg begynte for 1 mnd siden, enda ikke sett noe til den røde tante. Jeg er vel en av de heldige da kanskje..

Skrevet

Hater denne idiot pillen. Fikk ikke mensen tilbake før babyen var 6,5 mnd. Fullammet fram til da. Det er forsåvidt bra. Har ikke merket humørsvingninger ol. Men når jeg fikk mensen tilbake har jeg hatt den hele tiden. Jeg blør litt hver eneste dag. Noen ganger er det mer, som om jeg faktiskt har mensen, men de dagene det ikke burde være noe blør jeg like vel.

Burde egentlig bli sponset av en bindleverandør med mitt forbruk. Så snart jeg er ferdig med å amme skal jeg slutte på denne idiotiske og forhatte pillen og begyne på den jeg brukte før jeg ble gravid...

Skrevet

Har gått på dem i noen måneder nå, men har sluttet pga bivirkninger. Fikk aldri mensen (den kom et par dager etter at jeg sluttet), men jeg hadde voldsomme humøsvingninger, masse kviser, konsentrasjonsvanser, trøtthet... Tja... ikke akkurat fornøyd med de pillene.

Skrevet

Har gått på de i 5,5 mnd, og syns ikke jeg merker noen bivirkninger! Og mensen har ikke kommet tilbake heller! Jippi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...