Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Min svigerfar har en vane som eg syns er ekkel. Når han bysser på spebarna i familien stikk han fingeren sin inn i munnen på dei. Eg synst det er ekkelt, eg. Er det berre meg? Venter ny baby i aug., skal eg stoppe denne tradisjonen, eller late som ingenting for familiefreden?
Suprise! Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Syns jeg ikke noe om nei. Ville ikke at hvem som helst skulle ha stukket fingeren i munnen til datteren min. Tenker andre på å vaske seg først da?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Viss eg forsto rett så e d svirgerfar din? Spør åm ikkje kjeresten din ka sei någe t an då?
nickoline og supermann Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Lurer på hvorfor, men kjære vene gjør det noe da???????
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 fysjjjjjjjjjjj Ville tatt dette opp ja.......
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Skjønner at du syns dette er rart, men små babyer liker jo å suge på fingre, så det er vel derfor han gjør det. Vi gjorde det til vår lille krabat da han var liten, og opplevde en gang at en venn av oss også gjorde det. Jeg syns også det er litt rart, men tror ikke det gjør så mye så lenge man er sikker på at man er veldig flink med håndhygienen. Lykke til meg baby på vei:) L:)
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Spiller vel ingen rolle om vi andre mener det er ekkelt eller ikke så lenge du ikke syns noe særlig om det
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 min svigermor har også gjort det- men de røyker hele dagen og rett før de komme rinn døra her- de oser røyk, og vi har aldri sett dem vaske hender når de kommer inn. vi sa klart i fra at dette likte vi ikke.....så de gjør det ikke lenger...hvis ikke hun smug gjør det da- overrasker meg ikke det! ellers er jeg ikke sååååå nøye på det... ( altså liker ikke at vilt fremmede gjør det men om de er renslige og jeg vet det ikke er lenge siden de har vasket hender, og ikke peller nese eller noe sånt så overlever jeg, selv om jeg noen ganger ikke liker det inni meg).
Jente 28 Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Si ifra til han, jeg hadde ikke latt noen andre enn meg og mannen min putte fingeren i munnen til min lille gutt. Er ikke alle som er like nøye med å vaske hendene.. Æsj, æsj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå