snappy Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Etter at sønnen min begynte med grøt, har han nesten ikke bæsjet. Har dere noen tips om hvordan jeg kan hjelpe han å få igang systemet hans?
snappy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Takk for tipset. Hjelper det ganske fort?
brumlemor Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 for vår del gjorde det, kokte opp svisker og gav han saften. Kanog kjøpe sviskesaft. Greit å gje det i lag med grøten.
Nicita73 Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Etter at vi begynte meg grøt her, går det 2-3 dager i mellom hver gang han bæsjer,enda jeg gir han 1 teskje sviske før grøten, og malt i mme. Er nok magen som må tilvende seg denne nye maten tenker jeg.
brumlemor Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 jeg gav han 4-5 ss skjeer, men har inntrykk av at meste parten gikk utenfor. Ver obs på at glass med sviskesaft kun er holdbar i 5 dager etter åpnet, og den kan mygle (snakker av erfaring!)
snappy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2007 Ok, det skal jeg huske på. Håper at det ikke er lenge til han får tømt seg.
aimée Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 stikk qtips opp i rompa....da kommer det masse masse bæsj--
snappy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har prøvd med q-tips i rompa, men ikke fungert. Jeg har gitt han sviskesaft til kvelds, så da er det bare å vente å se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå