Gå til innhold

eg tror fontanellen har grodd sammen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha ner 9 mnd. kjenner oppå hodet hans, og det er ikke mykt lenger, det er hardt...er ikke dette veldig tildlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rundt 9 mnd for tidlig ja.. fy! :P

Skrevet

Jenta mi er 7 mnd, og hennes fontanell(den fremre) er nesten grodd helt sammen. Ingen fare, sa HS, så lenge veksten på hodet ellers er normal.

Skrevet

takk for svar=) kjente litt mer etter nå, så merka at den ikek var helt grodd sammne, men er grodd litt.

fy? er det min feil?

når skal den egentlig gro da?

Skrevet

Fy??, har det klikka for vedkommende?!?

Jaja, fontanellen gror vanligvis når de nærmer seg året. Men ta en prat med helsesøster du! Går helt sikkert bra dette her serru! :)

Skrevet

Fontanellen skal ikke gor igjen før i andre leveår. Er sikkert ikke farlig, men jeg ville kontaktet hs og få sjekka hodeomkrets.

Skrevet

er normalt at fontanellen gror sammen ved 17 mnd( tror jeg), men kan skje helt ned fra 9 mnd til 3 år...

Skrevet

grunnen til jeg vet dette er at jeg leste om det fordi jeg følte at det samme skjedde på sønnen min da han var 7 mnd. var ikke mykt oppå der lenger, på andre barn er det området så mykt. men fant ut at den faktisk er der bare at den er skjult pga hard hud liksom... hodet vokser normalt og han har det helt fint så bryr meg ikke;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...