Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Har kjøpt noen svarte penbukser, men de trekker enormt mye støv til seg hele tiden, og ser ikke akkurat pene ut da, selv om de er nyvasket... Noen råd, ang vask? Vaskemiddel? Tøyskyllemiddel? Vaske de alenee, eller sammen med annet?? Takker for svar!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Kjøp en sånn klistreklesrull:) Genialt:) Og billig.
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Det er vel best å vaske sånne bukser separat - hvis ikke kan de lett ta til seg fibrer fra de andre klærne i maskinen også.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Syns d va smart d så har blitt sagt, vask boxå aleina å kjøb sånnein klisterroll;) Tørk støv..hehe;P
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Hvilket vaskemiddel er bra for å unngå at buksene trekker støv? Vaske med eller uten tøyskyllemiddel?
Allean, Fia og lillebror Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Hmm. jeg har noen sånne bukser. Vrenger vanligvis alle klærne mine. Men har funnet ut av litt av loet forsvinner hvis jeg ikke vrenger akkurat de buksene når jeg vasker de. Eneste tipset jeg kan gi deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå