Gå til innhold

Vandrende hormonbombe!


Løvemor07

Anbefalte innlegg

Jeg blir nesten flau på egne vegne om dagen, men hormonene mine har tatt fullstendig ovrhånd. Det går fra tårer til latter på null komma niks, og så sint som jeg blir!!!

Stakkars løvemannen ringte hjem i går og fikk ei overhøvling ang svigermor- over en liten bisetning som hun hadde sagt, og det hengte jeg meg plutselig opp i - og hun er jo egentlig veldig hyggelig. Også har jeg en nabo som jeg nesten er redd nå fordi hun kjefta på meg og ungene i sommer!!! En sak som vi har skværa opp i for lenge siden.

 

Ser jeg på dr.Phil griner jeg,- og ungene mine klemmer og skjenner jeg på om hverandre! Stakkars dem! Her om dagen hørte jeg på P4 og der var det noen som klarte å svare rett på en spørrekonkurranse og vant tur på danskebåten, og da ble jeg så glad at jeg begynte å gråte!!

 

Må jo nesten le av meg selv, snakk om å være uten filter da!! Andre hormonbomber rundt omkring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her her!!!! Jeg griner for ingenting,og blir sur og sint uten forvarsel.....

 

Phu ,travelt...og sikkert mest travelt for dei rundt meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. kjenner meg veldig godt igjen!

 

Jeg kan få hysterisk latterkrampe for en skikkelig dårlig vits, og 5 minutter senere flyr jeg i taket over en eller annen latterlig detalj.. Det er helt sykt - og umulig å kontrollere!

 

spesielt slitsomt på jobben synes jeg - er jo ingen som vet at jeg er gravid, og kan ikke være en sånn "sutrete" jente føler jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker det mest på gråtinga. Blir så rørt av alt omkring meg. Spesielt det jeg ser på tv. I kveld gråt jeg når jeg så Birkebeinerne fordi jeg synes de var så fine i bunadene sine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...