LÞvemor07 Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Jeg blir nesten flau pÄ egne vegne om dagen, men hormonene mine har tatt fullstendig ovrhÄnd. Det gÄr fra tÄrer til latter pÄ null komma niks, og sÄ sint som jeg blir!!! Stakkars lÞvemannen ringte hjem i gÄr og fikk ei overhÞvling ang svigermor- over en liten bisetning som hun hadde sagt, og det hengte jeg meg plutselig opp i - og hun er jo egentlig veldig hyggelig. OgsÄ har jeg en nabo som jeg nesten er redd nÄ fordi hun kjefta pÄ meg og ungene i sommer!!! En sak som vi har skvÊra opp i for lenge siden.  Ser jeg pÄ dr.Phil griner jeg,- og ungene mine klemmer og skjenner jeg pÄ om hverandre! Stakkars dem! Her om dagen hÞrte jeg pÄ P4 og der var det noen som klarte Ä svare rett pÄ en spÞrrekonkurranse og vant tur pÄ danskebÄten, og da ble jeg sÄ glad at jeg begynte Ä grÄte!!  MÄ jo nesten le av meg selv, snakk om Ä vÊre uten filter da!! Andre hormonbomber rundt omkring??
SolstrÄle + 3 :) Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Her her!!!! Jeg griner for ingenting,og blir sur og sint uten forvarsel.....  Phu ,travelt...og sikkert mest travelt for dei rundt meg...
Lillemor + bittelillemor Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Jepp. kjenner meg veldig godt igjen!  Jeg kan fÄ hysterisk latterkrampe for en skikkelig dÄrlig vits, og 5 minutter senere flyr jeg i taket over en eller annen latterlig detalj.. Det er helt sykt - og umulig Ä kontrollere!  spesielt slitsomt pÄ jobben synes jeg - er jo ingen som vet at jeg er gravid, og kan ikke vÊre en sÄnn "sutrete" jente fÞler jeg..
Skurvelurven Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Jeg merker det mest pÄ grÄtinga. Blir sÄ rÞrt av alt omkring meg. Spesielt det jeg ser pÄ tv. I kveld grÄt jeg nÄr jeg sÄ Birkebeinerne fordi jeg synes de var sÄ fine i bunadene sine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ