Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er naa snart i min 18 uke.. begynner i morgen.. har naa begynt aa kjenne babyen sparke hihi! bare en eller to dager siden, jeg kjente det og det var ikke til aa ta feil av... det rare er at naar jeg spiser is, merker jeg det nesten med en gang... noe jeg innbiller meg.. ? eller reagerer den faktisk paa den kalde isen ? kansje litt tidlig for det ? Hadde v'rt kjekt med svar!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Nå er jeg litt lengre enn deg (uke 27), men min også reagerer på kalde drikker/ is Så det er godt mulig din lille reagerer på det den å..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 ja jeg vet jeg har lest om dette... men tenkte kansje det var litt tidlig.. men jeg f;ler at den reagerer naar jeg spiser is hehe. morsomt! noen andre ?
minime<3 in belly Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 He he, det har jeg aldri hørt om men det er jo fullt mulig. Jeg er veldig glad i is om dagen så neste gang jeg spiser is skal jeg huske å legge merke til reaksjonen... hehe
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2007 hehe ja.. spiser nesten aldri is jeg heller.. utenom sommeren.. men kj;pte meg tilfeldigvis en pakke med vanniser, som smaker knall godt!! helt hekta!! skikkelig frisk smak.. saa jeg har spist flere is til dagen hehe.. og spiser ofte en imens jeg ligger paa sofaen... og naa har jeg merket at den lille reagerer med aa sparke ! kjenner avogtil litt naar jeg drikker kaldt og.. knall kjekt!! hehe.. Gleder meg til sparkene blir enda mer tydlige!
VinterSol+2 Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 jepp, de reagerer ofte på sånt! Og kjenner du først liv, så vet du hva du skal kjenne etter, så da merker du det bedre når du spiser is også!
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Morsomt. Det har jeg ikke lagt merke til--men naa har jeg heller ikke spist noe saerlig is paa vinteren, da. Har merket at min reagerer paa at jeg spiser eller drikker soete ting..da blir det liv, da.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Grunnen til at den lille reagerer når dere spiser is å drikker saft å sånt, er fordi den reagerer på sukkeret, den får et lite sukkerkikk. Min blir også veldig aktiv når jeg spiser sjokolade å sånt
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Det står på det sparkeskjemaet at dersom babyen er stille kan ein prøve å sette seg ned og drikke noko kaldt etter å ha vore i aktivitet - for å sjå om det kjem nokre spark. Så det kan godt vere noko i det Uansett er det jo sukker i is då, og det reagerer babyen ofte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå