Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 håpløse meg ga smaksprøver på fruktpurrè og så fant jeg ut at grøt kansje er litt mer mettende og har egentlig lyst til å gi det istedenfor hvor lenge bør jeg vente før jeg går over til grøt nå da egendtlig. med tanke på allergi ol.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 burde kanskje skrive alderen på barnet hvis du skal ha svar da...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 4mnd trodde det var litt opplagt når jeg snakker om smaksprøver jeg da at det var helt i startfasen av matintrodukjonene. blir vel ikke store sforskjellenom babyen var 6mnd hvis det er snakk om første maten likevel.
så var vi 4 Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Jo det blir forskjell for tarmene er mer utviklet. Hvis du vil gå over til å gi grøt kan du bare begynne. Vi byttet på å gi grøt og frukt når martin var så liten, men han likte ingen av delene så vi sluttet bare.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 ok jeg ser det er valget mellom ris, havre og mais grøt hvem er best. blir ikke havregrøtt litt vel kraftig for tarmene?
så var vi 4 Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Du bør vel ikke starte med havre med en gang. Og har du mm er det vel gunstig å begynne med maisgrøt som du blander mm i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå