Gå til innhold

Noen som er gravide igjen og ikke glad...?


mamma til engelen sebastian

Anbefalte innlegg

mistet den lille gutten min under fødselen i sep.2006..er nå snart 4 mnd.på vei igjen og klarer ikke glede meg over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 17 uker på vei og så vidt begynt å glede meg litt.... men den satt langt inne og tror ikke jeg klarer å bli ordentlig glad før baby er ute.. tror liksom ikke at det er sant før jeg sitter med en levende baby i armene.... men det er normalt å ikke føle glede tror jeg selv om vi burde.... men det kommer nok,, lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet også min lille gutt like etter fødselen i sep 2006. Er nå gravid igjen, i min 14 uke. Jeg ønsket veldig sterkt å bli gravid igjen så fort som mulig, men det har ikke vært lett. Jeg gleder meg ikke til å få babyen, mest fordi jeg ikke tør håpe på at det skal gå bra. Prøver ikke å tenke på at jeg er gravid (men passer altså på meg selv og den lille i magen). Hater at folk spør meg om gravideten og om "alt går bra". Håper jeg blir litt mer optimistisk og begynner glede meg når jeg begynner å kjenne liv.

 

Når har du termin denne gang?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at det ikke bare er meg....føler meg som en elendig mor,og har bare dårlig samvittighet...denne gangen har jeg trmin 1 sept.og du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 14 september, men skal ta keisersnitt 10 dager før dette. Hørte hjertelyden for første gang i dag, og ble veldig lettet. Trodde nesten ikke det kom til å være noe der. Har vært litt bekymret for at min sinnstemning skal ha påvirket det nye livet i magen, det har jo vært ganske mye gråting og depping de siste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 sept.det var datoen jeg fikk gutten min i fjor...keisersnittet er det noe som er nødvendig,eller er det noe du har valgt selv? Jeg har også fått tilbud om keisersnitt denne gangen,men vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre...

Ja,man tenker jo mye på det,men jeg tror ikke den lille merker det,jeg håper hvertfall ikke det...jeg har også vært på ul og da så jeg det lille hjertet banke,og det var på en måte som jeg ikke hadde forventet det,for jeg ble veldig overrasket....nå vil jeg helst bare se det hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forlangt å få keisersnitt fordi jeg mener en medvirkende årsak til at gutten min døde var at fødselen gikk altfor tregt, jeg hadde pressrier i en og en halv time. I tillegg hadde jeg gått 2 uker over tiden. Gutten min var velskapt og hadde det fint i hele svangerskapet, men mot slutten av fødselen innhalerte gutten min fostervann, og døde halvannen time etter fødselen fordi legene ikke fikk pumpet han. Legene sier fødselen gikk normalt, og anbefaler meg å føde vaginalt neste gang også. De sier slike ting er så uvanlig at det kan ikke skje meg en gang til. Dette holder ikke for meg, og jeg tør ikke engang tenke på å føde normalt en gang til. Jeg syns også det er en trygghet i å få keisersnitt 10 dager før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist...hvorfor i all dager fikk de ikke pumpet han etter fødselen?

 

Skjønner godt at du ønsker keisersnitt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...