Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Av hvor mye væske lager dere grøt av?Hvor mye spiser de egentlig?
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Veslemor fikk ikke grøt fast, men innimellom når hun var 4 mnd, da laget jeg opp noe som tilsvarte ca 2 spiseskjeer. (voksne) i mengde. Varmet bare så mye melk jeg mente var passende og spedde ut til jeg fikk ønsket konsistens:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 1ts grøtpulver, blanda med ca 20-30 ml mme. Har nettopp begynt, startet med 1 ts 2 ganger pr.dag Er nå på 8.dagen med grøt. Spiser ca.4-5skjeer pr.måltid nå. går kjempefint her!
Sunniva- og Majamamma Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Vi har gitt maisgrøt i 10 dager nå, og etter at vi hadde gitt smaksprøver i et par dager har vi nå hatt samme mengde ei uke. Spiser grøt kl 11 og ca kl. 18. Lager grøt av 80 ml MME, og da er det ca 4 toppa teskjeer pulver. Dette er litt mindre enn det Nestlè kaller en porsjon, for det er av 1 dl melk. Som regel spiser hun opp alt....
Sunniva- og Majamamma Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Oi, ser av de andre svarene at vi kanskje har gått litt fort fram.... Men hun har ikke hatt mageknip, og virker jo fornøyd¨så det gjør kanskje ikke noe....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå