Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 så trenger jeg littegranne hjelp. Jeg har akkurat kjøpt Voksi til lillemor. Ikke med tanke på årets kalde sesong men neste vinter (i pulk) Men det jeg lurer på er dette med sommerdyne i voksi. Kan da voksien benyttes sommerstid eller bare vår? Dersom jeg ikke har dyne inni i det heletatt, hva da? Jeg har ikke mottatt posen ennå så jeg vet jo ikke hvor tykk den er osv. Dere som har Voksi, har dere sommerdyne til den også?
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 jeg har sommerdyne også. men lillegull er bare 6 uker så jeg har ikke så mye peil på åssn den fungerer enda. sånn som posen er nå(original) så er den TYKK!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 JEg regnet med det, har sett de andre jentenes poser og det er fluffy saker;) Takk for svar:) Noen andre som har noe å bidra med?
Lykkepiller Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Sommerdynen er ganske tynn og ligger ikke like godt inni trekket som vinterdynen gjør. Sommerdynen er for varm å bruke midt på sommeren, da brukte vi bare vanlig dyne. Men sånn utpå høsten var den grei. Men hadde klart meg uten for å si det sånn...
Aga:-) Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har brukt min sommerdyne masse, jeg:) Når det blir vår og varmere, er sommerdynen super. Det er ganske mange dager i Norge hvor det er vanskelig å kle barna sine, synes hvert fall jeg. På de dagene har jeg tatt på barnet ei litt tynn vår/høstjakke, og hatt sommerdynen litt rundt bare for sikkerhets skyld. Dessuten er den genial å ha med seg på pikniker o.l.
2nj♥ Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har ikke sommerdyne til voksien, så her blir den bare brukt på vinteren for ulldyna er rimelig varm Brukte den masse i pulk i fjor vinter og det er supert!!!! Om sommeren (og våren og høsten) bruker vi bare lammeskinn og dyne evt. teppe alt etter hvor varmt det er.
så var vi 4 Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har sommerdyna og brukte den masse i fjor. Det er jo litt avhengig av hvor varmt det blir der du bor.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Martin kom... Bor i Drammen, så det er jo ikke sånn veeeldig kaldt her;)
så var vi 4 Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Tror ikke du blir å slite ut ei eventuell sommerdyne da Bor selv i Tromsø og her kan det være 6+ en dag og 25+ neste dag så er kjekt med sommerdyna i vogna da.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Det er klart:) Vurderingen jeg måtte gjennom og grunnen til at jeg spurte var jo fordi jeg vet ikke om jeg skal gidde å kjøpe eller ei... Har jo flust med andre ting å ha oppi, både vårpose ala svigermor og en "midtimellompose" fra Quinny, samt dyne, lammeskinn, en haug med tepper osv... (gud så mye man har! at det er mulig:p)
haater husarbeid Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Jeg eelsker voksiposen min Jeg har ikke sommerdyne til voksiposen min, jeg bruker den til det blir så varmt at jeg kan forsvare dynebruk istedet. Men den er heftig i bruk på senhøst, vinter og tidligvår og det får holde her.
Murmeline Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 Haha.... vognposeomanen!!! Tror du klarer deg fint uten ja, du har jo flust av poser!! Kjøpt ny el brukt? Pris? Har kjøpt saker og skal sy midt-i-mellom-pose til vesla i dag jeg.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #13 Skrevet 9. mars 2007 Elendig mamma!!!! *ååå så godt med litt kjentfolk;)* Jeg er da ikke vognposoman?!?! Hihi... Har stoff til enda fler poser i DK, tenkte meg en sommerpose i helt tynn babyfløyel også *gliiis* Kjøpt Ullpurka (fra BiM vettu) sin, 700 kr, brukt bare noen få ganger, for det var ikke plass til den i noen av vognene hennes... Hvilke farger blir det på ny pose? Gleder meg til å se!
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2007 #14 Skrevet 9. mars 2007 Vi har ikke sommerdyne til voksiposen. Vi bruker den om vinteren, og høst og vår etter behov. På sommeren foretrekker vi vanlig dyne, og tepper i div. kvaliteter i tillegg. godt mulig sommerdyna er flottings, vi har bare aldri prøvd den .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå