Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Er det mange her som bruker voksipose på natta istedet for dyne? det gjør vi , og han sover MYE bedre nå . sov ikke i det hele tatt da vi hadde dyne på han . Han liker tydligvis å ligge trangt og trygt . synes det er genialtjeg. var faktisk sambo som kom på denne fikse ideen
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Småen her ligger i en bagvogn som er ganske liten - han ville rett og slett ikke sove uten at det var "trangt og trygt"...her var det også mannen i huset som kom på tanken Må nok gå over til voksi eller noe lignende når han blir litt større, for snart er baggen for kort (beregnet på helt nyfødte).
freebird Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Jepp, begynte å bruke voksiposen helt tilfeldig rett etter nyttår, det var bare helt fantastisk! Snuppa pleide å sparke av seg dyna og sov urolig. Nå vrir hun ansiktet inn mot siden av voksiposen så fort jeg legger henne nedi og sover så søtt som bare det! En venninne av meg har også begynt å gjøre det med sin datter og det fungerer kjempebra for dem også. Snuppa har til og med en ullpysj som vi bruker innimellom, men hun er aldri svett eller overvarm.
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 ikke lurt å gå ut med dette offentlig, jenter. I hvert fall ikke hvis dere slumper til å ha lue på ungen innimellom også. Da er dere sprø som kjeks, ifølge mange her inne.
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 hehehe... måtte le litt da jeg leste innlegget ditt ka-ping. jeg hadde nemlig på minsten akkurat det sammen i natt som du skrev du hadde på babyen din. Bruker tynn bomullslue jeg også , funker fint det , men ble litt "redd" da jeg leste om tråden under halsen ... så skal klippe av de jeg også . kommer fortsatt til å bruke tynn lue på natta jeg ja , når det er kaldt i rommet.
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 noen har jo selvsagt fått for seg at jeg har kokt ungen og hadd body i tillegg til pysjen. Men jeg bruker som sagt kun bleie, pysj og bomullslue. Grunnen til at det ble sokker i tillegg igår var at pysjen var sånn uten fot - og da hender det hun sparker sånn i søvne at hele ungen havner inni kroppen på pysjen hvis du skjønner... hun sparker altså av seg pysj-beina. Det syns hun visst er ubehagelig - altså et par tynne bomullssokker for å holde pysjen på plass Body har jeg ikke på henne, det blir for mye.
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2007 har akkurat det samme på babyen som deg alle babyer er forskjellige med forskjellige behov. derfor skal de andre ikke legge seg borti hvordan andre kler på babyen sin .man må prøve seg frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå