Gjest Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Bambino og brødrene har stilt seg åpen for hugg, herved melder jeg meg også på. Kom igjen. Jeg diskuterer gjerne døde barn, oppmerksomhets problemer, berneoppdragelse, Gerd Liv Valla, Bush, tja, hva som helst, bare kom med det, og la nå Idefix og hennes tråder være i fred... Få se om du har "baller" nok til å prøve deg på oss. Evt tror jeg at Dr Yppert og gjengen på krangle sikkert tar deg imot med åpne armer og balltrær på ryggen!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Ingen anonyme som vil hakke litt??? Hva om jeg også stiller opp, så er det dobbelt så mange å hakke på for den som måtte ønske det?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 HAKKHAKHAKKHAKKHAKKHAKKHAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥sjiga♥ Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 tåler å bli hakket på for en god sak jeg å. men de anonyme er ikke tøffe nokk tar bare de som blir såret de.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Nei, de kommer aldri med noe når det er "tungvektere" som stiller seg for hugg... Kjøtthuer..
brumlemor Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 synes me kan ta vekk anonym knappen eg, s å kan dei som vil hakke gå inn på kranglesiden,
Chiquita Bananas Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 tillab é domme - tjokk å feid å ronde !! Blædi..... Tillab er dumme - nænæblææææædiiiii....... *rekke tunge og vise finger* tiiihiiiii..................
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Hebbie; Du tels ikke, du er redd for vårkåte trillekompiser:p
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Jeg synes dessverre det er mange som hisser seg opp så fort noen skriver noe og underskriver med anonym. Dette er litt vanskelig. Det er ikke alltid man har lyst til å vise nicket sitt, formitt vedkommende var det av personlige grunner, jeg har en historie som tragisk nok er ganske lik historien til de stakkars menneskene det er snakk om her. Jeg skrev inne på den andre tråden i sted, det innlegget som begynte med "med all respekt". Dette ble til de grader misforstått. Dessverre, igjen. Hadde jeg underskrevet med nick, tror jeg ingen ville reagert videre på det jeg skrev, siden flere kjenner min historie og vet at jeg aldri ville køddet med noe slikt. Men siden jeg var anonym tolker alle det jeg skriver i absolutt verste mening. Jeg har også rett til å få være anonym iblant, jeg ønsker ikke alltid å forbindes med min historie. Så nå vet dere det. Jeg tror alle kan ha godt av å tenke over, i alle fall overveie om det kan være en bitteliten sannsynlighet for at noe IKKE er et angrep selv om man har underskrevet med anonym. Så for min skyld, og for alle andre anonyme som heller aldri har ment å si noe galt, men som har blitt feiltolket, vær så snill å tenke litt over dette. Regner med det sikkert blir bråk av at jeg skrev dette også, men det får bare stå sin prøve.
brumlemor Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 for min del er det heilt greitt at ein er anonym når ein har historier å fortelle, eller skal spørre om ting der en ikkje vil bli gjenkjent. Men har inntrykk av at mange (eller kanskje ofte dei samme) bruker anonymknappen til å slenge dritt. Og det er tåpelig.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 JEg er veldig klar over at det er flere som er anonyme enn de ytters få som er full av eder og galle. Men det er de svært få som faktisk er full av eder og galle som ødelegger for feks deg. Det er slett ingenting galt med å velge å være anonym en gang i mellom, selv om jeg har gjort et personlig valg å ikke benytte meg av den knappen, akkurat av samme årsak som du velger å benytte den. Jeg ønsker faktisk at når jeg skriver noenting skal det forbindes med meg og min person. På både godt og vondt. Men så har jeg ikke opplevd å miste et barn eller noenting slikt heller og jeg tror nok jeg hadde hatt et annet synspunkt på det dersom jeg hadde det. Men jeg er også fullt og helt klar over at alt ikke er angrep og ment i verste mulige mening. Og jeg må jo si at frem til anonymen på aktuell tråd som har fått frem problematikken i dag kom med sitt tredje innlegg var det ikke noe stort problem.Jeg brydde meg inne nevneverdig frem til da. Men som vanlig eskalerer slike ting og man går til angrep på hverandre i hytt og pine og det pleier fort å gå over når jeg legger ut en slik tråd som dette, avden enkle grunn at det intresserer ikke med en slik tråd og heller ikke en debatt og diskusjon med "tungvekterne" her inne. For jeg har jo sett at med en gang det er en "tungvekter" som kommer på banen blir den anonyme alltid mildere stemt, eller rett og slett borte.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 Det er slike svar som det jeg får i teksten under som jeg refererer til. Det er ekkelt å bli så misforstått. Alt skal hauses opp i verste mening. Jeg er ikke noe dårlig menneske og ønsker heller ikke at folk automatisk skal oppfatte meg som et og at eg konstant skal måtte forsvare meg. Sv: Til anonym på kondolanse tråden.Er så sinna at jeg er kvalm.nei skuffa. Jeg støtter deg også, Idefix. Men med all respekt. Tror du ikke det bare blir enda verre av at du lager stadig nye tråder om temaet? Det begynner å bli ganske mange av disse trådene nå. Det er ikke sikkert at det heller er så gunstig. Som sagt, med all respekt. Anonym Gunstig for hvem da, anonym? Har det slått deg at det kan være et behov for å prate om det som har skjedd? Det trenger ikke å forbigåes i stillhet at noen har mistet ett lite barn, ofte er det fint å oppleve støtte fra andre enn akkurat de nærmeste. Dette er ikke sladdertråder, men en som ønsker å gjøre noe noe fint for en venn som har det vanskelig. Hvis du ikke ønsker å lese mer om det så kan du la være å gå inn på trådene om emnet og la de som vil få gi sin støtte i fred. Bambino&brødrene Bambino&brødrene! Det er ikke snakk om at jeg ønsker noe skal forbigås i stillhet. Dette er en forferdelig hendelse og det bør heller ropes om enn å forties. Det er bra og sunt å snakke om følelser, og det er godt å dele det man tenker på med andre. Nei, jeg snakker om hetsen fra en del andre anonyme. Idefix starter ikke sladretråder, men en del anonyme gjør dem dessverre til det, nettopp slik hun selv påpeker. Den blir unektelig verre for hver tråd som startes, dessverre. Det skulle selvfølgelig ikke vært slik. Jeg synes jo dette er like kjipt som dere andre synes. Trenger ikke å slakte meg fordet. Jeg har stor respekt for det Idefix gjør for venninnen sin. Det skrev jeg også. Dette har ingenting med meg å gjøre eller hvilke tråder jeg burde lese og ikke. Det er ikke noe poeng i å gå så utrolig i forsvar, for jeg har ikke kommet med noe angrep. Anonym
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #13 Skrevet 9. mars 2007 Joda, godt poeng det der... Men jeg må si at jeg skjønner de som er defensive også, fordi det pleier ikke alltid å være i beste mening det som kommer heller. Til det konkrete eksemplet må jeg jo ai at jeg reagerte (mest inni meg) fordi Idefix faktisk ikke har startet så veldig mange tråder om det. Hun har igrunn forholdt seg ganske nøktern, men skjønner at hun reagerer på det som er blitt sagt i den andre tråden og heller velger å lage en egen tråd om det fremfor å fortsette debatten på den tråden som er. Så min reaksjon er igrunn at Idefix ikke har startet så veldig mange tråder og ingen av de var "unødige" i mine øyne... Og til tross for at det står klart og tydelig "med all respekt" så velger noen å se forbi det, og noen velger å tolke det i motsatt henseende. Man kan kamuflere mange fornærmelser med godt språk vet du! Og sånn at det er sagt tror jeg igunn du var litt uheldig med formuleringen der, det KAN tolkes krasst og da blir det jo det! Men det er veldig godt at man tar seg tid til å oppklare og forklare slik som dette. Jeg har nemlig tidligere hatt nulltoleranse ovenfor anonyme. Av flere årsaker. Det har jeg blitt "kurert" for:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #14 Skrevet 9. mars 2007 Det står jo ikke at Idefix har laget alle trådene om emnet. Det står at de allerede finnes mange og at hun bidrar til at det blir enda flere.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #15 Skrevet 9. mars 2007 Det står; OG jeg har kopiert det; Tror du ikke det bare blir enda verre av at du lager stadig nye tråder om temaet? Det er nok setningen som tenkte noen lunter nemlig:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #16 Skrevet 9. mars 2007 Det er litt gøy å være slem anonym, for så å snu i neste minutt og skrive ett snillt signert innlegg! Det er nok flere med meg... OOOAHHAHAHAHAOOOAHAHAHAHA!!!!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #17 Skrevet 9. mars 2007 Det kan godt være, men det står det ingen som helst respekt av, det er faktisk mer moro å være slem med nick, OG være snill med nick, for da beviser man i det minste at man kan stå for egne meninger, uansett...
Bambino&brødrene Skrevet 9. mars 2007 #18 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har ikke angrepet noen, men stilt et spørsmål om hvem det måtte være gunstig for? Jeg har absolutt ikke gitt noe sinnasvar, bare ytret en mening. Det merkes om jeg blir provosert av noe og svarer på det. Jeg understreker med STORE BOKSTAVER og masse utropstegn. Lager gjerne et sinnafjes =( også. Jeg skjønte absolutt ikke hva du mente med det du skrev og syntes at du burde holde deg borte fra tråden om det var deg det var ugunstig for å lese det som idefix skrev. Er også enig med tillab ang anonymknappen. Med mindre det har vært noe veldig personlig jeg ville ha delt eller noe skikkelig pinlig jeg skulle spurt om, så er anonymknappen uaktuell. Jeg står for det jeg mener og er overhode ikke redd for hva noen på dette forumet mener om meg. Som regel synes jeg at mine svar er rettferdige og saklige, men det er ikke nødvendigvis noe alle er enig med meg i. Og så har de desverre en tendens til å bli extremt lange. Jeg beklager at jeg kan ha misforstått og fornærmet på noen måte, men synes du skulle ta deg tid til å forklare hva du egentlig mener neste gang. Og bruk gjerne nicket ditt, det er mye kjekkere da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå