Crazy mama Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Ja, det kan du, men må ikke. Gi vann hvis du tror babyen får for lite drikke. Det er også bare bra å begynne å gi vann, slik at babyen blir vant til det.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 kan godt det for å venne de til smaken. Men fullammes barnet er ikke det nødvendig å gi vann. Når de begynner med annen føde skal de ha vann i tillegg
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har gitt babyen min ett kveldsmåltid med grøt i en måned nå, og har ikke gitt vann.. Men det burde jeg altså? Ammer i tillegg til grøten, men når på dagen bør hun få vann? Vil ikke dette føre til at hun vil ha mindre morsmelk? Jeg har så lite peiling på dette og hva jeg skal gjøre...
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Dersom man skal gi vann som tørstestiller bør dette gies etter måltid, pupp eller grøt. Her i huset står det alltid en plaske med vann fremme til henne, men det er også fordi hun liker veldig godt å tygge på tutten nå som tennene kommer...
Solita 79 Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Jeg mener ganske bestemt at du ikke MÅ gi barnet ditt vann selvom det får fast føde. Ikke så lenge du ammer. Amming fungere fint som tørste slukker til fast føde. og som veske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå