Gå til innhold

er jeg alene?


selen

Anbefalte innlegg

Hei jenter. jeg fant ut på lørdag at jeg var gravid og dro til legen på mandag for å få bekreftet det. og det var akkurat som jeg trudde! dette var planlagt, så jeg er så utrolig glad men allikevel kjempe redd.Livredd for at noe skal gå galt, jeg begynnte å blø på onsdag og fikk kontaktet legen. Han sykemeldte meg en uke og fikk beskjed om å ta det helt med ro. Jeg har ikke blødd siden det,men det har kommet endel grums.Er det noen av dere som har hatt det samme? og hvordan kklarer dere og være nervevrak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 7 uker i mogen. blødde forrige fredag, dro hjem fra jobb. gikk over. dro hjem fra jobb i dag og, brunt blod. ligger på sofaen, skal ringe legevakta tror jeg, kanskje få en ul? er bekymra jeg og. men rolig likevel. vil ikke si noe på jobb enda tilfelle det går galt...håper det går bra. dette er nr 3. med barn nr 2 blødde jeg i flere uker, og hun er nå 3 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Blir nervevrak selv! Er livredd for at det skal gå galt, er på en måte allerede blitt knyttet til den lille i magen... Drømmer at jeg mister og våkner livredd (og selvfølgelig med vondt i magen da jeg er stressa!) Krysser det jeg kan krysse for at alt går bra for dere (og meg selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...